iDigital נגד באג: הבאת האייפד לארץ - מהלך חסר אחריות"

לאחר שרשת באג החליטה להקדים את יבוא המכשיר לארץ לשבוע הבא, מבהירה היום נציגת אפל בישראל כי מדובר בהטעייה. "היבואנים המקבילים אינם מגלים לצרכן כי האייפד שלהם אינו כולל אחריות ושירות תיקונים רשמי"

nrg מעריב | 4/8/2010 12:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הקרב על האייפד: שעות ספורות לאחר שדווח כי רשת באג החליטה להקדים את מכירת האייפד בישראל לשבוע הבא, מבהירה היום (ד') חברת iDigital, נציגת Apple בישראל, כי מכירת האייפד על ידי יבואנים מקבילים הוא "מהלך צרכני חסר אחריות ממדרגה ראשונה וכי יש בו יסוד מוצק של הטעיית הציבור".

לדברי החברה, "יבואנים אלה אינם מגלים לצרכן כי האייפד שהוא רוכש אצלם אינו כולל אחריות ושירות תיקונים רשמיים של חברת Apple". זאת ועוד מציינים ב-iDigital, כי "מכירת האייפד ללא לוקאליזציה והתאמה לשפה העברית יפגום משמעותית בחוויית המשתמש".

"Apple מציעה לכל מי שמעוניין לרכוש את האייפד להתאזר בסבלנות עוד כמה שבועות ולרכוש את המוצרים באמצעות נציגת Apple הרשמית בישראל, במחירים אטרקטיביים, עם אחריות מלאה
של Apple, שירות תיקונים, תמיכה מקצועית וכמובן התאמה מלאה לשפה
העברית", נמסר מהחברה.

מכירת האייפד ברשת באג תחל כבר ביום שני הקרוב (כחודש לפני ההשקה הרשמית). בשלב הראשון תמכור הרשת מכשירי אייפד מסוג WiFi 16GB במחיר של 3,799 שקל (או 849 דולר בחנות באג בדיוטי פרי). הרוכשים יקבלו שנת אחריות של רשת באג, ולאחר מכן, במידה והמכשיר יתקלקל, התיקון יהיה בתשלום.

בנוסף תמכור הרשת מכשירי WiFi 64GB במחיר של 4,899 שקל. לפי הפרסום של הרשת, כל רוכש יהיה זכאי למתנות בשווי 350 שקל בעת הרכישה ומטען USB כפול.

מרשת באג נמסר בתגובה: "באג הינה יבואנית גדולה שייבאה מאות אלפי מוצרים לישראל, ביניהם עשרות אלפי מכשירי אייפוד. כל הלקוחות מקבלים שירות ותמיכה מלאה על ידי חנויות באג, במרכז התמיכה הטלפוני ובמעבדת התיקונים, וכך גם לקוחות אשר יירכשו אייפד ברשת באג ייהנו מרמת השירות הגבוהה המוענקת לכל לקוחות הרשת".
AP
רבים על האייפד AP
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/tehnology/ -->