הצרכנייה: טיפוח לגבר

והיום: אדידס משיקה סדרת מוצרים לגבר. גברבר העוסק בספורט התנסקה ולא ממש התלהב - אמנם הזיעה נוטרלה וריח הדיאודורנט טוב, אולם אינו שונה ממוצרים של חברות אחרות

אביגיל לאפין | 26/10/2011 18:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: הצרכנייה
מי: דאורדורנט לגבר

מה: אדידס משיקה סדרת טיפוח לגבר במהדורה מיוחדת ובהשראת הספורטאים הגדולים בעולם: מהדורת "INTENSE TOUCH". הסדרה כוללת בושם, דאודוראנט סטיק ודאודורנט
ספריי במהדורה מיוחדת לגברים והניחוח אלגנטי, גברי ומתוחכם המשלב ניחוחות של: פלפל שחור, רוזמרין, תפוח, פטצ'ולי, עץ ארז, אלגום ומושק.

למה: גברבר העוסק בספורט ניסה את הדאורדורנט ולא ממש התלהב. הוא הסביר שהריח מאוד נעים, לימוני קצת, יחד עם זאת הוא מזכיר לו ניחוחות של דאורדורנטים גבריים אחרים והוא לא מוצא פה שום חידוש. את ריח הזיעה המוצר ניטרל, אבל מעבר לזה לא נרשמה התרוממות רוח כלשהי.

סמל הארנב- אין

כמה: דיאודורנט סטיק ללא אלומיניום - 31 שקל, דיאודורנט ספריי - 30 שקל, בושםE.D.T 100 מ"ל - 199 שקל

איפה: בסניפי סופר פארם

ציון: 7
צילום: רוברט סמית.
סדרת טיפוח אדידס. ריח נעים אך לא מספיק מיוחד. צילום: רוברט סמית.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הצרכנייה

מדור יומי שידרג עבורכם את כל המוצרים החדשים שתוכלו למצוא על המדף.

לכל הכתבות של הצרכנייה

עוד ב''הצרכנייה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים