האתר באליגם רכש את המתחרה יממה

המיזוגים בענף הקנייה החברתית נמשכים: אתר השוברים יממה, שמכר כ-100 אלף שוברים בשנה וחצי, נמכר למתחרה באליגם

נורית קדוש | 15/11/2011 8:56 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: באליגם,יממה
מגמת הקונסולידציה בענף אתרי הקנייה החברתית נמשכת: חצי שנה לאחר שרכש את אתר הקניות אמא Like, שמתמחה במוצרים להורים וילדים, הודיע האתר באליגם, על רכישת האתר יממה בשני מיליון שקל.

מאז שהקימו אותו ביוני 2010 ג'ורדן ארסמוס ו רמי חג'ג' מכר יממה כ-100 אלף שוברים. לפי נתוני אתר הקופונים, שהיה בין הראשונים בישראל, מבקרים בו יותר מ-500 אלף גולשים בחודש ונתח השוק שלו הוא כ-5%.

"הרכישה של אתר יממה תואמת היטב את אסטרטגיית הצמיחה שלנו ותאפשר לנו להגיע לקהלי יעד חדשים תוך הובלת שוק הקנייה החברתית בישראל", הסביר מנכ"ל באליגם טל לב. "2012 תהיה שנה מכרעת בחיי אתרי הקנייה החברתית בעולם, כמו גם בישראל. האתרים שישכילו להגיב במהירות ולהתאים עצמם לצורכי השוק ולחידושים הטכנולוגיים,
תוך הגדלה מתמדת של רשימות התפוצה ומועדון הלקוחות, ימשיכו להוביל את השוק".

בשבוע שעבר רכשה תפוזנט, הבעלים של האתר קופונים, את גרופ סייל, הבעלים של אתר הקניות החברתיות גרופ תמורת 300 אלף שקל. מנכ"ל תפוזנט רפי שמיר אמר: "הכוונה היא שמנויי האתר יזכו לקבל בכל יום קופונים לכל עונות השנה בזכות ראשונים, שהרשומים באתר יהיו בעדיפות ראשונה". שמיר ציין כי לגרופ, שהוקם בתחילת השנה, יותר מ-127 אלף נרשמים ומחזור חודשי של מיליוני שקלים.

ענף אתרי הקנייה החברתית מאופיין בריבוי שחקנים קטנים יחסית. ההערכות הן כי מגמת המיזוגים בענף תתעצם לצד חיפוש מנועי צמיחה בתחום באמצעות פנייה למגזרים מסוימים והצעת קופונים מבוססי מיקום, שמציעים דילים באזור שהמנוי מצוי בו באותה העת.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים