אגף הגבייה של רשות השידור אינו עונה

למרות הזמן הקצר והמוגבל שמציב האגף לבירורים, אזרחים שמבקשים לשלם אגרה כחוק לא זוכים למענה; רשות השידור בתגובה: "בודקים את האפשרות לדחות את מועד התשלום הסופי על מנת לאפשר לעוד אנשים לשלם"

מיה מנע | 29/2/2012 7:45 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לצד ההצהרות הגדולות על רפורמה ברשות השידור נמשכות הבעיות החמורות במתן שירותים בסיסיים באגף הגבייה, ובעלי מקלטים שמבקשים לשלם אגרה כפי שנדרש בחוק לא מקבלים מענה טלפוני.

בפרסומים השונים של אגף הגבייה מופיעים מספרי טלפון לצורך בירורים, ודרכם ניתן לקבל מענה 3 פעמים בשבוע בשעות הבוקר
בלבד. אך גם בזמן הקצר והמוגבל שמציב האגף לא ניתן לקבל את השירות, ומי שמחייג את המספר נאלץ להמתין דקות ארוכות בהאזנה לרשת ב', וברוב המקרים לא עונה לו נציג שירות. גם בטלפונים של סניפי האגף ברחבי הארץ אין מענה.

היעדר המענה באגף לא זוכה לטיפול, אף שמדובר בבעיה המוכרת להנהלת הרשות. לפני כ-3 חודשים פורסם במעריב עסקים כי נציב קבילות הציבור אלישע שפיגלמן פנה אל יו"ר רשות השידור אמיר גילת בבקשה לטפל בדחיפות בבעיה. שפיגלמן ציין במכתבו כי למשרדו מגיעות בכל שנה כ-1,000 תלונות מאזרחים שמסתבכים משפטית בגלל חוסר הזמינות של נציגי האגף. מהמכתב עלה כי הרשות משקיעה זמן וכסף רבים בהפעלת עורכי דין נגד אזרחים שהסתבכו רק משום שהתייאשו מהניסיון להגיע לאגף הגבייה.

מרשות השידור נמסר בתגובה כי "האגף תוגבר בכוח אדם, ומדובר בעומס נקודתי של אלפי פונים שביקשו לשלם בימים האחרונים. אנו בודקים את האפשרות לדחות את מועד התשלום הסופי על מנת לאפשר לעוד אנשים לשלם".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים