ברין צולם מרכיב את
המשקפיים העתידניים
הסקרנות לגבי המשקפיים של גוגל גוברת וכדי להוכיח לנו שהם אמיתיים מייסד החברה יצא איתם לסיבוב דאווין באירוע צדקה בסן-פרנסיסקו

המידע שסיפק סקובל עולה בקנה אחד עם המידע המועט שגוגל פרסמה אודות הגאדג'ט העתידני. על פי מפתחי התכנית, סרטוני הוידיאו וצילומי העיתונות של המשקפיים, נועדו לעורר דיון על האופן שבו המוצר צריך להיראות ולהיעשות.
"אנחנו חולקים את המידע הזה עכשיו, כי אנחנו רוצים להתחיל שיח בעולם שממנו נלמד", כתב הצוות בעמוד של הרשת החברתית גוגל +. "על כן, לקחנו כמה תמונות מעוצבות כדי להראות כיצד הטכנולוגיה הזאת עשויה להיראות ויצרנו וידיאו כדי להדגים מה היא יכולה לאפשר לכם לעשות".
יש לשים לב למילים "עשויה", "יכולה" כדי להבין עד כמה רחוק המוצר מידיהם של הצרכנים שככל הנראה לא יוכלו לקנות אותו, למשל, כמתנה לחג בשנה הבאה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב