אינטל משיקה קמפיין עם הסטראט אפ של יוני בלוך

המיזם של הזמר הצעיר שזוכה להצלחה מסחררת בעולם רושמת עוד שיא כשענקית הטכנולוגיה יוצאת עימה בקמפיין משותף שיעלה בטלוויזיה ובעיתונות בעשרות מדינות ושפות

nrg מעריב | 18/4/2012 9:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת אינטל השיקה בסוף השבוע קמפיין ענק במאות מיליוני דולרים למחשבי האולטרבוק. הקמפיין, שנחשב ליקר ביותר של אינטל מאז השקת מעבד סנטרינו בשנת 2003, נעשה בשיתוף חברת הסטארט-אפ אינטרלוד של המוזיקאי והיוצר יוני בלוך.

בלוך.
בלוך. "החברה נמצאת בנסיקה עצומה" רענן כהן
הקמפיין עלה בטלוויזיה ובעיתונות בעשרות מדינות ושפות. לגולשי האינטרנט מציע הקמפיין 3 סרטונים אינטראקטיביים-מערבון, אמנות לחימה ואבירים-שיצרה אינטרלוד, ובהם כל גולש יכול לבחור באפשרויות שונות המשפיעות על הסרטון וכך להכיר את האולטרבוק.

את אינטרלוד הקימו בלוך ושותפו המוזיקלי ברק פלדמן ב-2009. החברה , שיוצרת סרטונים וקליפים אינטראקטיביים, חתמה בינואר 2011 על חוזה השקעות בהיקף 3 מיליון דולר עם קרן ההון-סיכון סקויה, ומלבד הקמפיין לאינטל הספיקה לשתף פעולה עם גופים גדולים בארץ ובחו"ל.
גם ישראל בקמפיין

אינטרלוד, שזכתה ב-2010 בתואר הסטארט-אפ הנבחר של Techonomy, פיתחה באותה השנה קליפ אינטראקטיבי לזמר אנדי גראמר, שזכה בפרס MTV. בשנה האחרונה פיתחה החברה את הקליפ האינטראקטיבי של דיירי "האח הגדול", שזכה למאות אלפי צפיות, ושיתפה פעולה בקמפיינים פרסומיים בארץ עם בנק לאומי ובחו"ל עם נוקיה ועם מיקרוסופט.

לאחרונה חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם משרד התיירות, שבמסגרתו יעלה המשרד קמפיין אינטראקטיבי לתיירים פוטנציאלים ששוקלים

לבקר בישראל. לדברי בלוך, מסע הפרסום יציג שלושה תיירים שנוחתים בנתב"ג ולכל אחד מהם ממתינה קבוצת אנשים עם שלטים הנושאים את שמו.

כל גולש יוכל לבחור קבוצה מסוימת ולטייל איתה בצורה וירטואלית באתרים ובמסלולים שונים בארץ. בסוף הסיור האינטראקטיבי תופיע רשימה מפורטת של האתרים שבהם "ביקר" הגולש ותציע לו את המסלול גם כשיגיע לישראל.

"החברה נמצאת בנסיקה עצומה", מספר בלוך, שבימים אלה מחלק את זמנו בין תל-אביב לחו"ל.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים