שני כהן מפחידה את סוכני הביטוח: יוצאים בקמפיין לחיזוק מעמדם

לשכת סוכני הביטוח הודיעה כי תשקיע חצי מיליון שקל בקמפיין נוכח פרסומות ביטוח ישיר שמציגות אותם כמיותרים. נשיא הלשכה אודי כץ: "אנחנו לא צריכים מפורסמים כדי להעביר את המסר"

מאת מורן רייכמן | 23/4/2012 9:53 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לשכת סוכני הביטוח הודיעה אתמול כי תצא בקמפיין פרסומי לחיזוק מעמדו של סוכן הביטוח באמצעות הסלוגן "למה חשוב לפנות אל סוכן הביטוח". הקמפיין יושק לנוכח מסע הפרסום האגרסיבי של ביטוח ישיר, שמריצה זה תקופה ארוכה את הפרסומות בכיכובה של שני כהן למותג 9 מיליון, שבהן היא תוקפת את סוכני הביטוח ומציגה אותם כגורם מיותר שהלקוח מממן.
אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח. אצלנו הביטוח ישיר ומקצועי
אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח. אצלנו הביטוח ישיר ומקצועי פלאש 90
הלשכה הודיעה כי תשקיע בקמפיין כחצי מיליון שקל ובמרכזו יעמדו סוכני ביטוח אמיתיים. הודעת הלשכה נמסרה לאחר שנודע כי ביטוח ישיר שכרה את שירותיה של מיקי חיימוביץ' כדי להוביל את הקמפיין למותג השני של החברה ) " הקש על החמש" (. חיימוביץ' חתמה על חוזה ל-3 שנים עם ביטוח ישיר, ובמסגרתו תקבל כ-2.5 מיליון שקל.

נשיא לשכת סוכני הביטוח אודי כץ: "מניסיוננו למדנו כי לפנייה האישית של סוכני ביטוח מכל רחבי הארץ, ששומרים על קשר אישי ויומיומי עם הלקוחות, יש יעילות רבה מאוד. קמפיינים דומים שיזמנו זכו להצלחה רבה ולתהודה". באשר להעסקתה
של ביטוח ישיר את חיימוביץ' אמר כץ: "אנחנו לא ביטוח ישיר, אלא ביטוח אנושי ומקצועי. אין לנו צורך להשתמש בכפל מותגים, לשכור מפורסמים ולשפוך סכומי עתק על שכר ועל קמפיינים שליליים כדי להעביר את המסר שלנו. גם הפרסום הראוותני של אותה החברה לא יכול לטשטש את האמת ואת היתרונות שלנו בפתרונות ובשירות ללקוח".
הקמפיין יתקיים בשיתוף חברת הביטוח אליהו שבניהולו של עופר אליהו ויכלול תשדירי רדיו ופרסום באינטרנט. בקמפיין יקבילו סוכני הביטוח את חשיבותו של הסוכן לזו של בעלי מקצועות מתחומים אחרים כמו עורכי דין ורואי חשבון. 
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים