שני כהן מפחידה את סוכני הביטוח: יוצאים בקמפיין לחיזוק מעמדם
לשכת סוכני הביטוח הודיעה כי תשקיע חצי מיליון שקל בקמפיין נוכח פרסומות ביטוח ישיר שמציגות אותם כמיותרים. נשיא הלשכה אודי כץ: "אנחנו לא צריכים מפורסמים כדי להעביר את המסר"

אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח. אצלנו הביטוח ישיר ומקצועי פלאש 90
נשיא לשכת סוכני הביטוח אודי כץ: "מניסיוננו למדנו כי לפנייה האישית של סוכני ביטוח מכל רחבי הארץ, ששומרים על קשר אישי ויומיומי עם הלקוחות, יש יעילות רבה מאוד. קמפיינים דומים שיזמנו זכו להצלחה רבה ולתהודה". באשר להעסקתה
של ביטוח ישיר את חיימוביץ' אמר כץ: "אנחנו לא ביטוח ישיר, אלא ביטוח אנושי ומקצועי. אין לנו צורך להשתמש בכפל מותגים, לשכור מפורסמים ולשפוך סכומי עתק על שכר ועל קמפיינים שליליים כדי להעביר את המסר שלנו. גם הפרסום הראוותני של אותה החברה לא יכול לטשטש את האמת ואת היתרונות שלנו בפתרונות ובשירות ללקוח".
הקמפיין יתקיים בשיתוף חברת הביטוח אליהו שבניהולו של עופר אליהו ויכלול תשדירי רדיו ופרסום באינטרנט. בקמפיין יקבילו סוכני הביטוח את חשיבותו של הסוכן לזו של בעלי מקצועות מתחומים אחרים כמו עורכי דין ורואי חשבון.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
