סודה סטרים הישראלית נכנסת לוול מארט
סודה סטרים תיכנס ל-3,000 חנויות של הרשת בארה"ב בעוד כשבועיים. נכון להיום ישנן מעט חברות ישראליות שהצליחו להכניס מוצרים למדפי וול מארט. מנכ"ל החברה: "הם פנו אלינו לפני כשנה"

דניאל בירנבאום צילום: יחצ.
וול מארט נחשבת לאחת מרשתות הקמעונאות הגדולות והחזקות יותר בארה"ב ולכן חלומו של כל יצרן של מוצרים המוניים, הוא להצליח להכניס את מוצריו למכירה ברשת הענק, שכן בזאת הוא מבטיח לעצמו רווחים עתידיים עצומים. נכון להיום ישנן מעט מאוד חברות ישראליות שהצליחו להכניס את מוצריהן לשיווק ברשת הפופולארית, מה שהופך את ההישג של סודה סטרים למרשים במיוחד.
"זוהי כניסה מאסיבית לרשת הריטייל מספר אחת בארה"ב, לא ניסיון ולא תקופת בחינה ומה שנחמד זה שהם פנו אלינו ולא ההפך לפני כשנה", חושף בירנבאום למעריב עסקים. "מה שהם אהבו אצלנו זה
את השמירה על איכות הסביבה, שכן השימוש בבקבוקים קבועים של סודה סטרים ולא בבקבוקים מפלסטיק, מונע זיהום עתידי ומאפשר מראש להפחית את כמות הזבל למיחזור. זה נושא שוול מארט גם כן מקדמת אסטרטגית כרשת והחברה אף זכתה על כך לאחרונה בפרס. מעבר לכך יש למוצרים שלנו ביקוש גבוה בקרב הקהל האמריקאי וכבר היום ניתן לרכוש סודה סטרים ברשתות אמריקאיות מובילות כמו 'מייסיס' ו'טרגט'. הצרכנים האמריקאיים יוכלו למצוא בחנות למעלה מ-30 טעמים של סודה ושני דגמים של מכשירי הגזה".
בדוחות סודה סטרים לרבעון הראשון של שנת 2012 שהתפרסמו אתמול (ד'), נחשף כי גם בלי וול מארט, סודה סטרים מצליחה מאוד בארה"ב וההכנסות שלה בארה"ב זינקו ב-93% ל-25.6 מיליון דולר. דוח החברה הראה תוצאות טובות גם בשאר המדדים. הכנסות החברה גדלו ברבעון האחרון ב-50.2% ל-87.9 מיליון דולר והרווח הנקי צמח ב-84.3% ל-10.1 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כמו כן, בחברה עידכנו לטובה את תחזיות הצמיחה ממכירות בעקבות הכניסה לוול מארט מ-28% ל-33% והעלו את תחזית הרווח מ-42% ל-50%.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון-
