גלידות שטראוס תציע מגנום במכלים משפחתיים
רשת הגלידות שבבעלות יוניליוור העולמית מרחיבה את מותג הדגל מגנום לתחום הגלידות המשפחתיות. במוצר החדש הושקעו 5 מיליון שקל

מגנום בחבילה ביתית. לכל המשפחה אבי כהן
המוצר החדש, שבפיתוחו ובהשקתו הושקעו 5 מיליון שקל, יאפשר לגלידות שטראוס, שעד כה לא החזיקה במותג גלידות פרימיום, להתחרות בקטגוריה. החברה תמחרה את האריזה שנפחה 473 מ"ל ב-24 שקל , לעומת כ-30 שקל עבור מכל 500 מ?ל של המתחרות האגן דאז ובן אנד ג?ריס ב-25 שקל . לפני כשנתיים זיהתה נסטלה את הפוטנציאל הטמון בקטגוריה והשיקה את מותג הפרמיום ג?ויה, הנמכר במכלים שנפחם 700 מ?ל ב-30 שקל .
מתוך מכירות הגלידה לצריכה ביתית, המגלגלות כ-250 מיליון שקל בשנה, מהווה קטגוריית הפרמיום כ-50 מיליון שקל וצומחת בכ-10% בשנה . בגלידות שטראוס מבקשים להשיג בתוך שנה נתח של כ-20% מהקטגוריה ולהוסיף 10 מיליון שקל לחברה בגין מכירתה.
מגנום הושק בשנת 1989 כשלגון פרימיום בינלאומי והיום מגלגל מיליארד יורו בשנה.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
