הרשות השנייה צפויה לקנוס את קשת בשל פרסום סמוי בתוכנית "מאסטר שף ילדים"
המסעדות של השופטים אייל שני, חיים כהן ויונתן רושפלד הוצגו במהלך המשימות שניתנו למתמודדים בחצי הגמר, וזכו לשבחים מפי הילדים
לפני כשבועיים, במסגרת אחת המשימות שניתנה לילדים המתמודדים שהגיעו לחצי הגמר, התבקשו המתמודדים לרקוח מנה ברוח המנות שמוגשות באחת מהמסעדות שבבעלות השופטים. בתוכנית, המשודרת בפריים טיים של הזכיינית, הוצגו המסעדות הסלון של השף אייל שני, דיקסי של השף חיים כהן והרברט סמואל של השף יונתן רושפלד. כמו כן הוצגה המסעדה אורנה ואלה.

מאסטר שף. פרסום סמוי. צילום: ראובן קסטרו
4 המתמודדים והצופים קיבלו הסבר מפורט על המסעדות, וחולקו להם תפריטי המסעדות. כמה מהמנות אף הוצגו בהרחבה. כמו כן חילקו המתמודדים הצעירים שבחים למסעדות, והיו שהבטיחו לבקר בהן. כך, באותה תוכנית אמר המתמודד ניל שטראובר, שבחר להכין מנה שתתאים למסעדת הרברט סמואל של רושפלד, כי "זו מסעדה נפלאה. אכלתי בה המון.
האוכל מעולה".
לנוכח הפרסום שקיבלו אותן מסעדות ועסקיהם הפרטיים של מגישי התוכנית החולט לפתוח בהליך הפרה נגד קשת, זאת בטענה כי התוכנית שימשה למעשה כפלטפורמה לקידום עסקיהם הפרטיים של השופטים והמגישים בתוכנית, בניגוד לכללי הרשות השנייה שאוסרים על פרסום סמוי המשולב בתוכן המשודר. לנוכח ההפרה שנקבעה תחליט הרשות השנייה בימים הקרובים איזו סנקציה תנקוט נגד הזכיינית: קנס כספי או נטילת דקות פרסום בפריים טיים.
מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "חשיפה פרסומית חורגת לגורם מסחרי באופן שבו הדבר נעשה בתוכנית זו עומדת בניגוד לכללי האתיקה של הרשות השנייה. הרשות פתחה בהליך הפרה מול קשת בעניין זה". מקשת נמסר בתגובה: "המשימה שנבחרה לשלב חצי הגמר היתה הכנת מנה שתתאים לאופיין הקולינרי של 10 מסעדות בעלות שם בארץ ובעולם. הילדים המשתתפים בחרו 10 מסעדות, ו-3 מתוכן היו מסעדות הקשורות לשופטים. על-פי הפורמט, בכל עונה של'מאסטר שף' יש משימה הקשורה לעולם הקולינרי של השופטים".