המחירון של פייסבוק נחשף: 2,800 צפיות ב-20 שקלים

פייסבוק הטמיעה את השירות החדש שיאפשר לבעלי דפים בפייסבוק לקדם את הסטטוסים תמורת תשלום

חן אידן | 31/5/2012 17:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: פייסבוק
לאחר שנחשף בניו זילנד, שירות קידום הסטטוסים של פייסבוק הופך לרשמי ומגיע ישירות אל דפי העסקים על גבי הרשת החברתית. האם המחיר עבור החשיפה משתלם וכמה בדיוק יעלה מספר הצפיות בססטוס?
 
המחירון של פייסבוק. אם עוד לא נתקלתם בו, זה יקרה במהלך הימים הקרובים
המחירון של פייסבוק. אם עוד לא נתקלתם בו, זה יקרה במהלך הימים הקרובים צילום מסך

פייסבוק מציגה את השירות החדש, איתו התנסתה בתחילת החודש בניו זילנד, שיאפשר לבעלי דפים עסקיים בפייסבוק לקדם את הסטטוסים שלהם כשהם מבטיחים לפחות 2,800 צפיות עבור תשלום התחלתי של 20 שקל. זמן ההרצה עבור כל אחד מהסכומים עומד על שלושה ימים בדיוק מרגע הפרסום.

כרגע רק בעלי דפים עסקיים יכולים לקדם את הססטוסים באמצעות התשלום, כאשר השירות יאפשר 'לדחוף' את עדכון הסטטוס לראש רשימת החדשות אצל העוקבים שלחצו "לייק" על העמוד העסקי. בכך למעשה יוגדל

משמעותית הסיכוי שייחשפו לסטטוס הגולשים ויתעניינו בו.

טווח המחירים שהוצע עבור קידום סטטוס עומד על סכום ראשוני של 20 שקלים עבור 2,800 צפיות. עבור 40 שקלים תקבלו 5,900 צפיות, עבור 59 שקלים תקבלו 8,300 צפיות ועבור 79 שקלים מבטיחים בפייסבוק חשיפה של מינימום 11 אלף צפיות.

על השינוי לא הכריזו רשמית בפייסבוק, אבל בעלי עמודים עסקיים שעדכנו את הסטטוס שלהם, קיבלו הודעה שמציעה להם לקדם את הסטטוס תמורת התשלום. מי שכן חיפש יכל למצוא דף ייעודי שקיבל את שם התואר Promote Your Page Posts. השירות התחיל בכל העולם לאחר הפיילוט (שככל הנראה היה מוצלח) בניו זילנד וכעת הוא אמור להופיע אצל כל המשתמשים, זאת בהנחה שפייסבוק הספיקה להפיץ את העדכון בכל המדינות. במידה ותרצו להתחיל כבר עכשיו לקדם את הסטטוסים של הדף העסקי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לדף המותג שלכם וללחוץ על עדכון סטטוס.

בחלונית העדכון שתפתח, יופיע בחלק התחתון כפתור חדש העונה לשם Promote. במידה וזאת הפעם הראשונה שאתם נתקלים בו, חלונית קטנה תיפתח ותסביר לכם מעט יותר על האפשרות החדשה כשהיא מציעה לכם לגשת לדף הרשמי שפייסבוק הקימה עבורה. לחיצה על Promote תציג את אפשרויות הקידום השונות ואת העלויות הנלוות.

חשוב לציין כי לפני שתוכלו להתחיל לפרסם, יהיה עליכם להגדיר את אמצעי התשלום באמצעות לחיצה על גלגל השיניים המופיע בחלקו התחתון של החלון ולחיצה על Change Payment Method. במידה וכבר השתמשתם בעבר בשירותי המודעות של פייסבוק, אמצעי התשלום יופיע עבורכם אוטומטית ולא תצטרכו להגדיר אותו מחדש.

הצילו, פרסומות

עד היום, עדכוני הסטטוס בפייסבוק התבססו על סדר קדימות אוטומטי, המעניק עדיפות לאלגוריתם של פייסבוק שסיווג את הידיעות השונות מהחברים שלנו ברשת החברתית לפי שיקול דעתו והכניס אותם לסדר אחיד של "Top Stories". כעת, השינוי החדש למעשה יציג למשתמשים קודם כל את ההודעות הממומנות על ידי אותם מותגים ורק לאחר מכן את העדכונים הרלוונטים שפרסמו חבריהם.

לאור התדרדרותה של מניית פייסבוק במהלך השבוע האחרון, אין זה פלא שהרשת החברתית מעוניינת להרוויח כסף – ורוצה לגבות אותו ישירות מהמשתמשים. אם עד היום הכנסותיה של הרשת החברתית התבססו על הפרסום הצדדי או על גורמים מסחריים, השירות החדש 'הופך את הסדר' ולמעשה משנה את כל חווית השימוש לכלל המשתמשים ולא רק לבתי העסק.

חשוב לזכור שבמידה ודף אליו אתם מנויים מתחיל להציף לכם את הפיד בניגוד לרצונכם עם מגוון מודעות ממומנות, לחיצה פשוטה על Unlike תפתור את הבעיה, כך שייתכן ויותר מידי פרסום למעשה יגרמו לדף המותג להפסיד יותר חברים ממה שהוא יכול להרוויח – ומדובר על בעיה שאותה יש לקחת בחשבון רגע לפני שלוחצים על כפתור ה-Promote.

הכתבה פורסמה במקור באתר ניוזגיק

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים