אינטל נגד נילסן: שוקדת על קופסת "רייטינג"
על פי מספר דיווחים ברשת, אינטל צפויה להרחיב את ההיצע שלה לתחום הקולנוע הביתי, ועל הדרך לשדרג את המידרוג כפי שמוכר לנו

מערכת קולנוע של אינטל. תאפשר למפרסמים לקבל מידע מדויק על מי ישב מול הטלוויזיה יחצ
במשך עשרות שנים, שלטה על תחום המידרוג בארצות הברית חברת נילסן. החברה ביססה את מעמדה כבר בשנות ה-50 של המאה העשרים, כאשר קופסאות שליטה מיוחדות שלה הותקנו באלפי בתים ברחבי ארצות הברית והיוו "מדגם מייצג" למה האומה האמריקנית צופה בכל רגע נתון, ובאיזה שלב היא מחליפה ערוץ.
וידאו: נילסן אוספת נתוני מידרוג
קופסא שכזו עשויה לייצר התנגדות ציבורית, שכן ספק אם אנשים ירצו לבחור במודע להניח אותה בבית. לכן, חלק מההערכות ברשת הן, כי בעתיד תוצע הקופסא לצד שירותי כבלים או שירותי מידע אחרים, אשר יהוו תמריץ משמעותי עבור המשתמשים לבחור במודע לקחת חלק בתוכנית המעקב.
בכל מקרה מדובר בניצחון של אינטל
לכן, עבור אינטל, מדובר בשוק פוטנציאלי בו היא יכולה להפוך לשחקנית משפיעה ומשמעותית. הידע הטכנולוגי הרב שיש לחברה כבר עתה, ובמיוחד המומחיות שצברה בשנים האחרונות בפיתוח ממירים וסטרימרים, מאפשר לה לפתח בקלות קופסא שמצד אחד תספק לצרכן ערך משמעותי מוסף על-פני אלטרנטיבות אחרות היום בשוק, ובאותה העת תדווח לאחור על נתונים החשובים ללקוחות אינטל.
בין אם תבחר החברה לשווק את המוצר תחת המותג העצמי שלה (סיכוי נמוך כנראה) או כמוצר גנרי, שכל יצרן יכול לבחור לשים עליו את הלוגו, אינטל יוצאת עם ידה על העליונה מפיתוח מוצר שכזה.
וידאו: אינטל בקומפיוטקס, טאיוואן 2012
הכתבה פורסמה במקור באתר ניוזגיק