תלונות הציבור לחברת החשמל: 40% דורשים פיצוי כספי

מהדוח לשנת 2011 של חברת החשמל עולה כי למעלה מ-40% מהתלונות נגעו בדרישה לפיצוי כספי שנדרש על רקע גרימת נזק מצד החברה. עוד עולה כי בשנת 2011 שילמה חברת החשמל ללקוחותיה סכום כולל של כ-5 מליון שקל בגין נזקים שגרמה

יעל דראל | 19/6/2012 12:24 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת החשמל פרסמה הבוקר (ג') את הדוח השנתי ל-2011 על תלונות הציבור וממנו עולה כי רק כשליש מהתלונות (17,145) שהתקבלו במהלך השנה מצד לקוחות – מוצדקות.

תחנת הכוח רידינג בתל אביב. מספר התלונות נמוך בכ-9% משנה שעברה
תחנת הכוח רידינג בתל אביב. מספר התלונות נמוך בכ-9% משנה שעברה אלי דסה
מהדוח עולה עוד כי מספר התלונות בשנת 2011 היה נמוך בכ-9% בהשוואה למספר התלונות שהתקבלו בחברה בשנת 2010, אולם כי למעלה מ-40% מהתלונות נגעו בדרישה לפיצוי כספי שנדרש על רקע גרימת נזק מצד החברה. מנתוני החברה עולה כי בשנת 2011  שילמה חברת החשמל ללקוחותיה סכום כולל של כ- 5 מליון שקל בגין נזקים שגרמה.

עוד עולה מהדוח, כי מעבר לדרישות הפיצוי הכספיות, למעלה מ-15% מהתלונות שמתקבלות בחברה נוגעות בסוגיית החיובים בחשבון החשמל. כ-15% נוספים מתלוננים סביב נושא של עבודות רשת וחיבורים לבתים, ועוד כ-6.5%
מהתלונות נוגעות באמינות אספקת חשמל או סוגיות של איכות סביבה (5.3%).

בחברת החשמל מציינים כי הנושאים בהם נרשמה ירידה במספר התלונות הם אמינות אספקה – נושא שבו חלה ירידה של כ-27% לעומת שנה קודמת, וכן סוגיית ביצוע עבודות רשת וחיבורי חשמל לבתים – נושא שבו חלה ירידה של כ- 22% לעומת שנה קודמת.

מנכ"ל החברה, אלי  גליקמן, התייחס לנתוני הדו"ח הנוכחי ואמר כי "העובדה שלמעלה מ-96%  מהתלונות מגיעות ישירות לחברת החשמל מעידה על אמון הציבור באיכות הטיפול של החברה בכל תלונה. אנו שואפים ופועלים  כל הזמן לשפר את השירות ללקוחותינו". 

בחברה הדגישו כי נציבות תלונות הציבור בחברת החשמל משולבת באגף הביקורת הפנימית ומהווה גוף אובייקטיבי ובלתי תלוי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים