סמסונג מסירה את הכפפות; מציעה אפליקציה להמרת קבצי אייטיונס

במסגרת אסטרטגיית שיווק אגרסיבית של החברה והמלחמה הגוברת בינה לבין אפל על מכשיר הסמארטפון הטוב ביותר, השיקה סמסונג בין היתר אפליקציה המאפשרת המרת קבצי אייטיונס של אפל לקבצים המתאימים לגלקסי 3

מיטל סולומון | 24/6/2012 21:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סמסונג העולמית מנסה לתמרץ את משתמשי האייפון לעבור אל מכשיר הדגל שלה – הגלקסי 3: החברה השיקה יישום חדש שיאפשר למשתמשים שירכשו את הגלקסי להמיר את קבצי האייטיונס הישנים של האייפון למכשיר סמארטפון של החברה, כפתרון למשתמשים שכבולים למכשירי האייפון בשל הקבצים שאותם שמרו עליהם.

כך תרכשו את הגלקסי 3 ב-15% הנחה
- הדרכים המובילות לרכישת הסמסונג גלקסי S3
- הגלקסי 3 זוכה להשקה בינלאומית. נוחת גם בישראל
- הגלקסי 3: "נועד להיות חכם ואינטואיטיבי בפשטותו

אפליקציית סינכרון אייטיונז לאנדרואיד
אפליקציית סינכרון אייטיונז לאנדרואיד צילום מסך
האפליקציה החדשה, מאפשרת למשתמשים להתאים קבצי מוזיקה של אייטיונס ובהם תמונות, סרטוני וידיאו, פודקאסטס ואפילו הודעות טקסט – למערכת ההפעלה אנדרואיד. עם זאת, האפליקציה זמינה רק למשתמשי הסמארטפונים.

דובר סמסונג בבריטניה אמר  "אנו יודעים שבאופן מסורתי משתמשי אייפון סירבו לעבור למכשיר האנדרואיד כי לא יכלו להשתמש באייטיונז כדי לנהל את התוכן שלהם. סינכרון הטלפון הפשוט משמעותו שאנשים יוכלו ליהנות מתכני האייטיונז גם על מכשירי הגלקסי.

סמסונג פועלת בחודשים האחרונים נמרצות לשווק את מכשיר הדגל שלה, הגלקסי 3, לקראת השקתו של האייפון 5 שצפויה להתקיים בחודש אוקטובר השנה. עוד לפני שהגלקסי 3 הושק ב-29 במאי, הוא הפך למכשיר טלפון מבוקש ביותר, כאשר עשרה ימים לפני שהושק רשמית, מכר במסגרת המכירה המוקדמת למעלה מ-9 מיליון יחידות.
יח''צ
הסמסונג גלקסי החדש. שיווק אגרסיבי לקראת לקראת השקתו של האייפון 5 בחודש אוקטובר יח''צ
6.8 מיליון חברים בפייסבוק

בשבוע שעבר חגגו בכירים במערך השיווק של סמסונג את השקת המכשיר עבור חברות גדולות שרכשו אותו. סמנכ"ל השיווק טופ פנדלטון ומנהל המוצר קווין פקינגהם חשפו את אסטרטגיית השיווק וחזרו בפני המשתתפים את המנטרה שהיא לנצח את בסיס המשתמשים של אייפון עם מכשיר האנדרואיד החדש.

השניים חשפו גם כי סמסונג מכרה 61 מיליון מכשירים בארצות הברית וכן עוד 90 מיליון ברחבי העולם. הם הדגישו עוד כי הגלקסי החדש הוא הטלפון החכם שנמכר בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של החברה בארצות הברית.

במסגרת האירוע, ציינו השניים כי בשבועות הקרובים יושק קמפיין השיווק הגדול ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית" עבור הגלקסי. האסטרטגיה תכלול בין היתר 40 אלף כרזות אינטראקטיביות ו-50 דוכנים ברחבי המדינה. פנדלטון התרברב וסיפר כי לחברה יש 6.8 מיליון חברים בפייסבוק, מספר המהווה גידול של 560% וכן ציין את העלייה בסך של 488% במספר עוקבי הטוויטר, כאשר כיום הוא עומד על 1.8 מיליון בני אדם.

סמסונג ללא ספק מתכוונת לקחת את השיווק האינטראקטיבי לשלב אחר לגמרי הקיץ; היא אפילו מתכננת להפעיל פרסומות בתלת מימד לפני שוברי הקופות של הקיץ ב-55 בתי קולנוע ברחבי ארצות הברית. הפרסומת היא למעשה משחק הדומה לקינקט, אשר מזהה תנועות של קהל הצופים, כאשר אלו מנופפים בידיהם כדי לשלוט במכשיר גלקסי 3 ענק שמוקרן על גבי המסך.

כמה מאמצים נוספים כוללים את הביקון, מגזין המיועד לניידים

בלבד, אשר יושק לראשונה על הגלקסי 3 וכן שיתוף פעולה עם ענקית הטלקום האמריקאית AT & T לשיווק המכשיר באולימפיאדה השנה.

החדשות על השקת האפליקציה צפויות להזניק את המכירות של המכשיר שכבר מהווה יותר ממחצית הטלפונים החכמים בעולם. סמסונג נחשבת כיום לחברת הסלולאר הגדולה ביותר בעולם, כשהיא מקדימה אפילו את נוקיה שטענה לכתר עד לא מזמן וכן אף גדולה יותר מענקית הטכנולוגיה אפל.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים