ננסי ברנדס מציג; סלולארי לאזרחים קשישים

באירוע השקה של סל שירותים ומכשיר סלולאר עבור אזרחים ותיקים בפרטנר, השתתף גם השחקן שסיפר על דודו המבוגר שמדפדף בין מספרי הטלפון בדרך הישנה. אז כמה עולה השירות ומה הוא כולל?

לאון פלדמן | 27/6/2012 15:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: פרטנר,אורנג'
חברת אורנג' השיקה היום (ד') סל פתרונות לאזרחים ותיקים הכולל מוקד שירות לקוחות יעודי, מענה אישי ללא ניתובים לכל סוגי הפניות ומכשיר של חברת דורו דגם 615 המותאם לאוכלוסייה זאת וכן תכנית תעריפים המותאמת לדפוסי השימוש של קהל היעד המבוגר.
 
צלם: יוגב אטיאס, עריכה: ערן אבירם
צלם: יוגב אטיאס, עריכה: ערן אבירם
צלם: יוגב אטיאס, עריכה: ערן אבירם


שירות הלקוחות החדש מיועד לכל לקוחות אורנג' שברשותם תעודת אזרח ותיק, או תעודת זהות המראה כי הם בני 65 ומעלה. השירות מאפשר להגיע מיידית לנציג אישי ללא הקשבה לכל תפריט האפשרויות.

בנוסף משיקה החברה תכנית המותאמת לשיחות הטלפון של האזרחים הוותיקים, אשר על פי בדיקה שערכה אורנג' עושים שימוש מועט יחסית בהודעות טקסט, או בגלישה באינטרנט הסלולארי. על פי התכנית, ישלמו המנויים 25 שקל לחודש עבור 120 דקות שיחה וללא הודעות טקסט, כשכל
שיחה או הודעת טקסט נוספות כרוכה בתשלום.

כחלק מהתכנית, יוגדר על אחד המקשים לבחירת הלקוח לחצן סיוע שיקושר ללא תשלום נוסף למוקד אנוש שפועל 24 שעות ביממה כולל חגים ומועדים. המוקד יכול להזמין עבור המשתמש שירות משטרה, או אמבולנס, רופא פרטי, ייעוץ ראשוני וסיוע לקישור קרובים.

החלק השלישי בסל השירותים הוא שיווק מכשיר הדורו מתוצרת שוודיה, שמותאם לאוכלוסיה מבוגרת. למכשיר יש מסך ומקשים גדולים במיוחד, עצמת שמע גבוהה, הוא מותאם למכשירי שמיעה לפי תווי תקן ולאנשים הסובלים מבעיות ראייה.

בגב המכשיר יש לחצן מצוקה ייעודי שמקושר גם הוא אוטומטית למוקד אנוש. המכשיר כולל הדרכה אישית בבית הלקוח, שירות ואחריות ותחזוקה למשך לשנתיים  וכן החלפה מיידית בעת הצורך ללא תוספת תשלום.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
קבלו עיתון מעריב למשך שבועיים מתנה

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים