סקר TGI: עלייה בשיעור החשיפה של מעריב
בחצי הראשון של 2012 עמד שיעור החשיפה של מעריב על 11.9% לעומת 10.7% מיולי עד דצמבר 2011. במהדורת סוף השבוע של העיתון חלה עלייה משמעותית: חשיפה של 14.1% בחצי השנה האחרונה לעומת 11.5% בזו שלפניה. הארץ רושם ירידה בשיעור החשיפה

עיתונים יומיים. מעריב מתחזק רובי קסטרו
על פי הסקר בחציון הראשון של 2012 עמד שיעור החשיפה של מעריב על 11.9% לעומת 10.7% מיולי עד דצמבר 2011. במהדורת סוף השבוע של מעריב חלה עלייה משמעותית: חשיפה של 14.1% בחצי השנה האחרונה לעומת 11.5% בזו שלפניה.
מהסקר עולה כי העיתונות הכתובה שומרת על יציבות ואף מתחזקת: סך החשיפה לעיתונים היומיים בימי חול עלה מ-63.2% ל-66.5%, כאשר בסוף השבוע נשמרת יציבות של 66.7%.
בימי חול, ישראל היום מוביל בשיעור החשיפה עם 38.7% בחצי השנה האחרונה, לעומת 37.3% בזו שלפניה; ידיעות אחרונות מצמצם את הפער מישראל היום עם שיעור חשיפה 37.6%, לעומת 34.8% בין יולי לדצמבר 2011. מעריב, כאמור, עולה
לחשיפה של 11.9%; ואילו הארץ רושם ירידה - שיעור החשיפה שלו לחצי השנה הראשונה של 2012 עומד על 7% לעומת 7.4% בחצי השנה שלפניה.
במהדורת סוף השבוע מוביל ידיעות אחרונות עם 43.4%; אחריו ישראל היום עם 31.3%; למעריב, כאמור, 14.1%; והארץ זוכה לחשיפה של 7.6% כאשר בחצי השנה השנייה של 2011 עמד שיעור החשיפה שלו על 7.9%.
בקרב העיתונים הכלכליים, "כלכליסט" עם שיעור החשיפה הגבוה ביותר12.3%; דה מרקר עם 7.7%וגלובס עם 4.5%.
ברדיו תחנות גל"צ מובילות בשיעור ההאזנה עם 42.2%. כמו כן, נרשמה עלייה בשיעור האזנה לתחנות קול ישראל - מ-37.5% ל-39.1% ואילו בתחנות הרדיו האזוריות עומד שיעור האזנה על 32.8%.
שיעור ההאזנה לתחנת הרדיו החרדית קול ברמה הוא 4.3% ואילו לתחנת החרדית קול חי מאזינים 3.6%.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
