סקר TGI: עלייה בשיעור החשיפה של מעריב

בחצי הראשון של 2012 עמד שיעור החשיפה של מעריב על 11.9% לעומת 10.7% מיולי עד דצמבר 2011. במהדורת סוף השבוע של העיתון חלה עלייה משמעותית: חשיפה של 14.1% בחצי השנה האחרונה לעומת 11.5% בזו שלפניה. הארץ רושם ירידה בשיעור החשיפה

מיה מנע | 25/7/2012 11:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תגיות: סקר TGI
עלייה בשיעור החשיפה של מעריב ,כך עולה מסקר TGI של חברת קנטור מדיה, הבודק את שיעור החשיפה בעיתונות המודפסת וברדיו.
עיתונים יומיים. מעריב מתחזק
עיתונים יומיים. מעריב מתחזק רובי קסטרו


על פי הסקר בחציון הראשון של 2012 עמד שיעור החשיפה של מעריב על  11.9% לעומת 10.7% מיולי עד דצמבר 2011. במהדורת סוף השבוע של מעריב חלה עלייה משמעותית: חשיפה של 14.1% בחצי השנה האחרונה לעומת 11.5% בזו שלפניה.

מהסקר עולה כי העיתונות הכתובה שומרת על יציבות ואף מתחזקת: סך החשיפה לעיתונים היומיים בימי חול עלה מ-63.2% ל-66.5%, כאשר בסוף השבוע נשמרת יציבות של 66.7%.

בימי חול, ישראל היום מוביל בשיעור החשיפה עם 38.7% בחצי השנה האחרונה, לעומת 37.3% בזו שלפניה; ידיעות אחרונות מצמצם את הפער מישראל היום עם שיעור חשיפה 37.6%, לעומת 34.8% בין יולי לדצמבר 2011. מעריב, כאמור, עולה
לחשיפה של 11.9%; ואילו הארץ רושם ירידה - שיעור החשיפה שלו לחצי השנה הראשונה של 2012  עומד על 7% לעומת 7.4% בחצי השנה שלפניה.

במהדורת סוף השבוע מוביל ידיעות אחרונות עם 43.4%; אחריו ישראל היום עם 31.3%;  למעריב, כאמור, 14.1%; והארץ זוכה לחשיפה של 7.6% כאשר בחצי השנה השנייה של 2011 עמד שיעור החשיפה שלו על 7.9%.

בקרב העיתונים הכלכליים, "כלכליסט" עם שיעור החשיפה הגבוה ביותר12.3%; דה מרקר עם 7.7%וגלובס עם 4.5%.

ברדיו תחנות גל"צ מובילות בשיעור ההאזנה עם 42.2%. כמו כן,  נרשמה עלייה בשיעור האזנה לתחנות קול ישראל - מ-37.5% ל-39.1% ואילו בתחנות הרדיו האזוריות עומד שיעור האזנה על 32.8%.  
שיעור ההאזנה לתחנת הרדיו החרדית קול ברמה הוא 4.3%  ואילו לתחנת החרדית קול חי מאזינים  3.6%. 

בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים