התוכנית של לחמי: להתחרות בקונדיטוריות
החברה, שמוצריה נמכרים ברשתות השיווק, תשיק סדרת מאפי פרמיום ותתחרה בקונדיטוריות הגדולות בגזרת המחיר. החברה: "נציע לצרכנים עוגות איכותיות במחירים שאינם מוגזמים"

לחמי, מכוונים לקרב מול הקונדיטוריות תצלום: יח''צ
"היעד שלנו הוא לאפשר לצרכנים לרכוש ולאכול עוגות איכותיות בלי לשלם מחירים מוגזמים כמו בקונדיטוריות הגדולות. אם עוגת שמרים עולה שם כ40- שקל, נציע עוגה באיכות דומה ב25- שקל," אומר זיידלר.
לדבריו, "הקמנו מעבדה ומרכז חדשנות מתקדם במפעל בנהריה. נפתח בהם מאפי קונדטוריה איכותיים וסדרות יצירתיות ומפתיעות ונתמקד בחומרי גלם איכותיים ובאהבת אפייה. זה גם מה שמייחד את לחמי; המתחרות עוסקות בעוד תחומים מלבד מוצרי האפייה."
זייידלר אמר כי ימשיך לתמוך במפעל החברה בנהריה וציין: "אנו מתחייבים להשאירו בעיר, כמו כל מפעלינו הנמצאים בגליל. זו גם היתה הסיבה שסטף ורטהיימר, שהיה מבעלי לחמי בעבר, הסכים למכור את החברה לוויסוצקי. לחמי היא הבייבי החדש של ויסוצקי ואנו מתכוונים להמשיך להשקיע בחברה ובפיתוחה. החזון שלנו הוא להגיע למחזור של 200 מיליון שקל, ואנחנו נעשה זאת."
במסגרת המהלך משיקה החברה קטגוריה חדשה של מאפי פרמיום. לדברי רוני ויינשטיין, יו"ר לחמי: "אנחנו רוצים ליצור אלטרנטיבה למאפים הארוזים בסופר ולהציע בעבור הצרכן מוצר שרמתו כשל רמת מוצר בקונדיטוריה, אך זמין בכל סופר. כל זאת בתמחור אטרקטיבי."
ענף מוצרי המאפה צמח משמעותית בשנתיים האחרונות והיקפו מוערך ב400- מיליון שקל. להערכת ויינשטיין, מהלך החברה יגדיל את המכירות
בתחום. "מקרה הבוחן שלו הוא מה שקרה לקטגוריות בסיסיות שהושק בהן סגמנט פרימיום.
המעניין ביותר והקרוב ביותר בעבורנו הוא שוק הלחם, שהחלו להופיע בו על מדפי הסופר לחמי פרימיום ולחמים מיוחדים. התוצאה היתה שקטגוריית הפרימיום גדלה וצמחה בחדות והנפיקה רווח גדול יותר לקטגוריה. העובדה שמגמת המכר של הלחם הבסיסי לא נפגעה ואף צמחה - מעניינת מאוד. זו המטרה שלנו בשוק המאפים."
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
