סלקום: ירידה של 5.7% בהכנסות; איבדה 29 אלף מנויי סלולר
כך עולה מדוחות החברה לרבעון השני. הרווח הנקי של סלקום נחתך ב-50% ל-121 מיליון שקל. ניר שטרן: "רבעון זה עדיין אינו משקף את מלוא השפעת התגברות התחרות עקב כניסת המתחרים החדשים". החברה הודיעה כי לא תחלק דיבידנד בשלב זה

ניר שטרן. תהליכי התייעלות אגרסיבית יחסי ציבור
כמו כן, ירד הרווח התפעולי של החברה ב-29% ל-282 מיליון שקל. מצבת מנויי הסלולר שלה קטנה ב-29 אלף מנוייים. בסוף הרבעון השני לחברה היו 3.33 מיליון מנויי סלולר.
ההכנסה החודשית הממוצת למנוי ירדה ב- 16.5% ל-90.3 שקלים בחודש, ושיעור הנטישה על מ-6.4% ל-8.1%. השימוש הממוצע למנוי עלה במכשירעל ב-9.6% ל-375 דקות שיחה בחודש.
בהמשך לתוצאות החברה, אמר המנכ"ל, ניר שטרן כי "רבעון זה עדיין אינו משקף את מלוא השפעת התגברות התחרות עקב כניסת המתחרים החדשים לענף ותוכניות השיווק החדשות, אשר את השפעתם המלאה נראה ברבעונים הבאים. בעוד שאנו עדים לעלייה בשיעור הנטישה, מרבית לקוחות החברה בוחרים להישאר נאמנים לה בזכות שירות הלקוחות האיכותי שלנו.
שטרן הוסיף כי "ההתייעלות האגרסיבית שנקטה החברה, באמצעות התאמות במצבת כוח האדם הקיימת, צמצום בתקורות (הוצואת קבועות - מ.ר.) ושיפור תהליכים, הובילה עד כה לחסכון של כ-300 מיליון שקלים במונחים שנתיים. כמו כן, הושקו מסלולים ייחודיים, כגון "סלקום טוטאל", תוכנית המשלבת שלושה מנויי סלולר ללא הגבלה, אינטרנט וטלפון קווי".
נתונים נוספים העולים מדוח, מראים כי הכנסות סלקום משירותים עלו ב-4.5% ל-1.18 מיליארד שקל, זאת בעקבות מיזוג החברה עם נטוויז'ן. תזרים המזומנים הפנוי של החברה עלה. בנוסף החברה הודיעה כי החליטה לא לחלק דיבידנד, לאור הטלטלות בסביבה העסקית שלה.
nrg מעריב נמנה עם קבוצת אי.די.בי