חוגלה קימברלי תעלה מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה
בין המוצרים שיתייקרו: נייר טואלט, מגבונים, מוצרי היגיינה נשית, וחיתולי האגיס. התייקרות המחירים היא בשל עלייה במחיר חומרי הגלם של החברה. מותג טיטולים ישאר באותו מחיר וכן סדרת האגיס "בנים ובנות"

נייר טואלט של חוגלה קימברלי. המוצרים יתייקרו. יוני רייף
מהחברה נמסר כי חומרי הגלם העיקריים המשמשים לייצור מוצריה לדוגמא תאית ו-SAP, התייקרו בשיעור ממוצע של 20% בשנתיים וחצי האחרונות. זאת, בנוסף להתייקרות מחירי האנרגיה והגז בשיעורים של עשרות אחוזים.
לדברי יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי: "במהלך 3 השנים האחרונות נמנענו מלבצע העלאות מחיר על מוצרי הליבה שלנו, חיתולים ונייר טואלט, למרות עליות דרמטיות בעלויות חומרי הגלם והאנרגיה לייצור ובחרנו לספוג את העליות הנוספות על החברה. בנוסף, ביצענו מספר מהלכי התייעלות עסקיים כגון צמצומים, התייעלות תפעולית,
הקפאת שכר בכירים ועוד, שאפשרו לנו להימנע ממהלך עליית מחירים.
בשנה האחרונה, חלה התייקרות נוספת ומשמעותית במחיר חומרי הגלם והאנרגיה, מציאות שלא מותירה לנו ברירה אלא להעלות מחירים באופן המינימאלי הנדרש. במותג "טיטולים", נמשיך לספוג את העלויות ולא נבצע עדכון מחיר. כמו כן, גם בסדרת האגיס "בנים בנות"."
במסגרת ההתייקרות, יעלה מחיר נייר טואלט קלינקס ב-4.5%, נייר טואלט לילי ב-4.5%, נייר טואלט מולט ושמורת טבע ב-6.3%, מגבוני אף קלינקס, לילי ומולט ב-4.8%, מגבות נייר ניקול ב-5.3% ומוצרי ניקול אחרים ב-4.5%-6%. עוד מעלה החברה את מחיר מוצרי ההיגיינה הנשית ובהם: תחבושות מגיני תחתון וטמפוני קוטקס ב- 6.3% תחבושות ומגיני תחתון לילי ב- 4.2% uחיתולי מבוגרים ב- 3%. מחירי חיתולי האגיס לגמילה ולים יעלו ב-6.3% חיתולי האגיס פרידום פלוס ב-6.3% ומגבונים לחים האגיס ב- 4%.
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום צרכנות-
