מכירות רשתות השיווק צנחו ב-2.6%
הישראלים קונים פחות: מכירות רשתות השיווק צנחו ב-2.6% ברבעון האחרון בהמשך לירידה של 3.4% בקצב שנתי ברבעון הקודם

המכירות ברשתות השיווק בירידה צילום: יוגב אטיאס
יצויין כי נתוני המכירות הנאספים בכל חודש ברשתות השיווק ע"י סוקרי הלמ"ס משמשים כאינדקטור
להיקף הצריכה הפרטית בישראל והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ.
הישראלים נערכים ל'חורף כלכלי': הם כבר לא מסתערים על הקניונים, וקונים פחות מוצרים. מומחים
צופים ירידה נוספת ברכישות המוצרים ברשתות השיווק בשנה הבאה, עקב הירידה בהכנסות הציבור, העליה באבטלה ובעוני והתייקרות מוצרי המזון.
המכירות ברשתות השיווק כוללות הלבשה והנעלה, מוצרי חשמל ורהיטים, כלי בית , תרופות, תמרוקים וצעצועים, ספרים , ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון רשתות המזון כולל גם מכירת חומרי ניקוי ומוצרים נוספים.
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של מעריב