לא לילדים: מבחן טעימה למילקי חריף
אחרי 47 סוגים שהושקו במהלך 38 שנות קיומו, שטראוס יוצאת מהגביע ומשיקה את הטעם ה-48: מילקי בטעם שוקולד חלב עם צ'ילי. ואיך הטעם?
בראשית בראה שטראוס את המילקי הרגיל. היה זה ב-1979, בשנה שבה זכתה ישראל באירוויזיון, קצת אחרי הסכם השלום עם מצרים, כשהאופוריה היתה בשיאה. "הקרב על המילקי", שהופק על ידי יגאל שילון בכיכוב אביבה פז וחלי גולדנברג, היה (וככל הנראה עודנו) סרטון הפרסומת הזכור ביותר בישראל. גם סנדי בר ואקי אבני, ששחזרו את הקרב בחינניות כמעט 20 שנים אחר כך, זכורים כחלק מהמאמצים לשמור על הקצפת. אפילו בר רפאלי, כילדה בת שלוש, כיכבה באחת מהפרסומות של המותג.
טעם מעקצץ. מילקי צ'ילי
צילום עצמי
ההצלחה של מילקי בישראל לא פחות ממדהימה: לפי נתוני שטראוס, 70 אחוזים ממשקי הבית בישראל מכניסים מילקי לביתם לפחות פעם בשנה, ושטראוס מחזיקה ב-90 אחוזים משוק המעדנים עם קצפת בארץ. לא פחות מ-47 סוגי מילקי שונים יוצרו במהלך 38 שנות קיומו של מילקי, בהם מילקי פרלינים, מילקי וניל, מילקי תות, מילקי נשיקות שוקולד, מילקי מריר בראוניס, מילקי שייק, מילקי קפוצי'נו ועוד ועוד – רובם כבר ירדו מהמדפים.
השבוע השיקה שטראוס את הטעם ה-48, שהוא גם המילקי האדג'י מכולם: בטעם שוקולד חלב עם צ'ילי. טעמנו אותו, והמסקנות מתחלקות לשתיים: האחת, לא לתת אותו לילדים! השנייה, אם אתם מחובבי הטעמים הפיקנטיים, וכשאתם אוכלים שווארמה או פלאפל אתם מבקשים "קצת חריף" – המילקי הזה נוצר בשבילכם. למעשה, המהלך מוכיח ששטראוס, סוף-סוף, יוצאת מהקופסה המתוקה והבטוחה ומעזה טעמים לא קונבנציונליים. התוצאה מאתגרת, מעקצצת, חוויה עם טוויסט. אם להסתמך על 47 הטעמים שהושקו עד כה, לא בטוח כמה זמן המילקי הזה ישהה על המדפים, אבל כל עוד הוא קיים – אל תוותרו על הניסיון.
כשהם עוד היו יחד. אקי אבני וסנדי בר מתאמנים לפרסומת של מילקי
'צילום: סיוון פרג
מחירו נע בין 3.20 שקל ביינות ביתן בפתח תקוה ובאלעד, ברמי לוי מחירו 3.50 שקל, בשופרסל 3.90 שקל וברשת AM:PM התל אביבית מחירו מאמיר כבר ל-4.90 שקלים.
להצעות: nrg3600@gmail.com
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

