השראה מול הים
השטח, האדמה, התנאים הסביבתיים של המקום - כגון רוח, אור ומים - כולם מהווים מקורות השראה וקווים מנחים בתכנון האדריכלי ובתפיסת החלל. על דירת נופש שקטפה פרסי עיצוב נחשבים
"תהליך התכנון שלנו תמיד מתבסס על שתי נקודות פתיחה", מסבירים המתכננים. "הראשונה היא יצירת אדריכלות תוך גילוי רגישות וכבוד כלפי המקום שבו היא עתידית להיות. השטח, האדמה, התנאים הסביבתיים של המקום - כגון רוח, אור ומים - כולם מהווים מקורות השראה וקווים מנחים בתכנון האדריכלי ובתפיסת החלל. הנקודה השנייה היא יצירת עולם פונקציונלי וחזותי ב'תפירה אישית' עבור כל לקוח".

באופן זה, על מנת לגשת לכל פרויקט באופן מדויק וייחודי, כל תהליך התכנון מתבסס ומלווה במחקר ופיתוח תוך שימוש באמצעים פיזיים ודיגיטליים כאחד, כגון מודלים, סקיצות, שרטוטים וקולאז'ים. "הדבר מאפשר לא רק הבנה תפיסתית כוללת של התכנון, אלא מעל הכל - הבנה חושית ורגשית של צורה ומבנה. אנו שואפים להעניק תכנון ותמיכה במישור הטכני והרגשי כאחד, באופן משתנה המתאים את עצמו בכל פעם מחדש".
"קו

כבר בכניסה אל החלל, המבט נלכד בתנועה המתמדת של מי הים, תנועה המשתקפת על גבי תקרת הבריסול המתוחה, אשר מעצם היותה כאריג מבריק אינה רק מביעה כל גוון ומתעדת על גביה כל תזוזה של יושבי הבית, אלא גם נעה כשטיח קסום הנראה מרחף בין רוח וענן, על פי משב הרוח המערבית. החלל הרחב שכולל סלון-מטבח-פינת אוכל, נתפס יותר כבמה מאשר כמרחב ביתי ובכך הוא עונה על הצרכים השונים המוכתבים על ידי אורח חייהם של יושבי הבית, המאופיין בשפע של אירועים ואירוח. "אותו חלל בטון נייטרלי ורחב ידיים עולה בלהבה ונצבע באדום עם כל זריחה ושקיעה, בעוד שלעת ליל אור נמוך, רך ומשתנה מעניק לו גוון קר ועדין".
קו המתאר של קיר העץ המתפתל יוצר סימן במרחב כולו, ומפריד אותו לאזור יום ציבורי וגלוי (סלון-מטבח-פינת אוכל) ולאזור לילה, יותר פרטי ושמור, מבוכי ופתלתל, המורכב משלושה חדרי שינה וחללי שירות.

"המעבר המתקפל כקמט אלכסוני בין אזור היום לאזור הלילה, מזכיר שביל מפותל ביער עבות סבוך, אשר חוש הכיוון אובד בו וכל דלת היא פתח אל עבר הלא נודע". חדר השינה הראשי, ממנו נגלית תצפית על הים, הינו נגיש ישירות מאזור היום (סלון-מטבח-פינת אוכל) אולם מעבר זה הינו אף עמוק ונסתר עוד יותר על ידי דלת עצומה החתוכה בקיר העץ המתמשך.
ניכר כי הרעיון התכנוני המרכזי העומד מאחורי כל שלבי התכנון, הוא השאיפה ליצור אלמנט פיזי אשר ישקף ויתחקה אחר נוכחותו המתמשכת, הנסתרת, האינסופית של הים. "האור הטבעי איננו שקוף, אלא נצבע בגוונים של ירוק, כחול ולבן בחדרים השונים, בעודו משתנה באופיו ובאופן השתקפותו על המשטחים הנייטרליים לאורך שעות היום".
