 |
מפעל הפיס מעלה לאוויר קמפיין בכיכובו של עבאס סוואן, קשר בני סכנין ונבחרת ישראל. הקמפיין למשחק הצ'אנס נועד להחדיר את המשחק למגזר הערבי ולהניע את הקהל הרלוונטי להתנסות בו. עלות הקמפיין 100,000 $ והוא יעלה לשבועיים, כולל שלטי חוצות, עיתונות ופוסטרים בנקודות המכירה.
דורון אנגל, סמנכ"ל השיווק של מפעל הפיס אמר כי "למחרת המשחק נגד אירלנד פנינו לסוואן בבקשה שיוביל עבורנו את הקמפיין לצ'אנס. ההחלטה לבחור בו להובלת הקמפיין נבעה מאופיו, כשחקן נועז ויצירתי בעל אופי המתאים למשחק הצ'אנס ולשחקניו. העובדה שלקח צ'אנס במשחק הנבחרת מול אירלנד וממש בשניות הסיום, הבקיע שער ממרחק 20 מ' שהביא לשוויון, הקפיץ את מעמדו גם במגזר הכללי וגם במגזר הערבי, שם ההצלחה חיזקה את דמותו כמקור לגאווה ומודל לחיקוי במגזר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|