 |
חיבור חדש ומלהיב בספורט הישראלי, בין הספורטאי האולימפי הגדול בכל הזמנים לבין הספונסר הגדול ביותר של הכדורגל הישראלי. גל פרידמן, האלוף האולימפי בגלשני מיסטרל, הולך יחד עם יעקב שחר אל האולימפיאדה הבאה.
שחר וחברת המכוניות שבבעלותו, 'חברה למכוניות מאיר,' יבואנית וולבו והונדה, יהיו הספונסרים הבלעדיים של פרידמן עד אולימפיאדת בייג'ין. עלות התמיכה הרב שנתית מסתכמת במאות אלפי שקלים.
על-פי הסיכום, פרידמן יקבל משכורת חודשית של כמה אלפי שקלים עד לאולימפיאדה ובנוסף יקבל מכונית וולבו סטיישן חדשה לכל התקופה. שחר אישר אתמול למעריב כי "אכן הושג הסכם כזה, שמטרתו לאפשר לגולש המצטיין לשמור על המדליה גם באולימפיאדה הבאה".
שחר יישא, כפי הנראה, גם בעלויות שונות הכרוכות במחנות אימון ותחרויות בינלאומיות הצפויות לפרידמן במסגרת ההכנה לאולימפיאדה.
עד כה, למרות ההד הגדול של זכיית פרידמן בזהב האולימפי הראשון של ישראל, לא סגר הגולש עם ספונסר גדול, כמתבקש. פרידמן התלונן בזמנו כי הועד האולימפי הישראלי מנע ממנו חוזה שמן עם ספונסר, בשל נושא הזכויות על סמל חמש הטבעות, מייד לאחר האולימפיאדה, כשבוועד האולימפי טענו כי חוזה כזה לא הונח מעולם על שולחנם לאישור.
פרידמן הרוויח אחרי אתונה כ700,000- שקל ממענקים שונים, כולל מהוועד האולימפי וממשרד הספורט, שהעניקו חצי מיליון שקל מתוך זה. פרט לכך, מקבל פרידמן מילגה חודשית מהיחידה לספורט הישגי על סך כ5,000- שקל, שאמורה לגדול בעקבות תרומתו של המיליארדר היהודי, סידני פרנק, שהעניק עבור ההכנות האולימפיות של ישראל לבייג'ין 12 מיליון דולר, לאחר שהתרגש מהניצחון של פרידמן בים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|