"אין פסול בשת"פ עם חברות מסחריות"
הוועד האולימפי הציג את פרויקט "תודה, אמא", שיתמוך באמהות ספורטאי המשלחת הישראלית ללונדון. אפרים זינגר ניצל את ההזדמנות כדי להתייחס לפרשת הבמבה

אפרים זינגר צילום: עודד קרני
החברה תשיק קמפיין חסות עולמי, הכולל 130 מדינות, תחת הכותרת "תודה, אמא". הקמפיין מוקיר את אמהות הספורטאים ואמהות בכלל, ויתמוך באמהות של מספר חברי המשלחת הישראלית ללונדון, ביניהן: קארן, אמו של השחיין גל נבו; ורוניקה, אמה של המתעמלת נטע ריבקין; אילנה, אמו של השייט גידי קליגר; סבטלנה, אמו של הקלע סרג'י ריכטר; ניקי, אמה של הג'ודאית אליס שלזינגר; טטיאנה, אמה של אנסטסיה גלושקוב (שחייה צורנית).
יש לציין כי החברה תעניק חסות למאות ספורטאים אולימפיים בעולם, ותתמוך באמהות של ספורטאים מובילים כמו מייקל פלפס, פאולה רדקליף ורוג'ר פדרר. היא אף תקים מבנה ייעודי וייחודי סמוך לכפר האולימפי בלונדון, בו ישהו אמהות הספורטאים בזמן התחרויות.
במהלך האולימפיאדה תממן החברה את נסיעתה של אחת מהאמהות ללונדון, ותגריל 100 חוגי ספורט לילדים בשילוב עם ייעוץ להתאמת ענף ספורט לילדים במסגרת תוכנית לעידוד מצוינות והישגיות.
"אנו בוועד האולימפי משקיעים רבות כדי שהספורטאים יזכו להישגים רבים. בעזרת פרוקטר אנד גמבל ועבודה נכונה נגיע להישגים ספורטיביים, עם הספורטאים המקצועיים ולמצוינות כללית, באמצעות טיפוח הספורט ועידודו בקרב ילדים
המנכ"ל אפרים זינגר הוסיף: "אין כל פסול בשיתוף פעולה עם חברות מסחריות, ועברנו את הנושא הזה לאחרונה. צריך לזכור שהמשחקים לא היו מתקיימים בלי חסות של החברות העולמיות, שגורמות לכך שהמשחקים לא ניזונים מתקצבים ממלכתיים".