עוד ספונסר ליונייטד: חתמה עם BWIN
השדים האדומים צירפו לרשימה הארוכה של ספונסרים את חברת ההימורים, המנכ"ל: יונייטד ברמה אחרת מכל היריבות, מחוץ למגרש

אנטוניו ולנסיה, יש לו שותפה רשמית להימורים צילום: אי.אפ.פי.
עוד בכותרות:
ארסנל הפכה לבית"ר נס טוברוק של אירופה
צ'יצ'אריטו יחליף את ואן פרסי בארסנל?
מהלך העונה הקודמת הודיעה יונייטד על צירופה של DHL, ענקית המשלוחים, כספונסרית של המועדון. מלבד זאת המשיכו ראשי המועדון לפתח את השוק האסייאתי וחתמו על עסקה גדולה עם חברות סלולאר מהיבשת. בתקופה האחרונה נודע כי שברולט תחליף החל מעונת 2014/15 את AON כספונסרית הראשית על חולצות המועדון, בהסכם שאמור לשבור שיאים.
היום (חמישי) הצטרף ספונסר נוסף לרשימה הארוכה גם ככה של חברות התומכות ביונייטד - חברת ההימורים BWIN, שמפרסמת גם חולצותיה של ריאל מדריד. על פי ההסכם תשמש BWIN כ"שותפה הרשמית בנושא של משחקי אונליין והימורים".
נורבט טאופלברגר, המנהל שותף של
BWIN, אמר בנושא: "למנצ'סטר יונייטד יש 569 מיליון אוהדים מחוץ לאירופה, מה שיספק לנו הזדמנות להציע שירותים חדשניים במדינות שטרם אישרו הימורים באינטרנט". מנכ"ל יונייטד, דייויד גיל, הוסיף: "יונייטד נמצאת ברמה אחרת מכל יריבותיה, מחוץ למגרש".
בואו להמשיך לדבר על זה בפורום כדורגל-
