מגזינים online

העתקה? זעם בבית"ר י-ם על מכבי ת"א כדורסל

בקבוצה מהבירה כעסו על השימוש בסיסמה "להתאהב מחדש" בקמפיין אוהדים, וטענו שהוא דומה מדי לסיסמת "התאהבתי מחדש" שלהם. במועדון התל אביבי הגיבו: "לא הכרנו את הקמפיין"

nrg ספורט | 23/10/2017 18:20
תגיות: כדורגל ישראלי,בית"ר ירושלים,מכבי תל אביב בכדורסל
האם במכבי ת"א בכדורסל העתיקו את קמפיין הפרסום של בית"ר ירושלים? בקבוצה מהבירה הופתעו לגלות כי המועדון התל אביבי העלה קמפיין אוהדים תחת הסיסמה "להתאהב מחדש", שמזכיר את הסלוגן שבו הם משתמשים – "התאהבתי מחדש". במכבי טענו להגנתם כי השימוש בצמד המילים הדומה נעשה בתום לב.

"משרד הפרסום רן לוי ומחלקת השיווק של בית"ר ירושלים הופתעו הבוקר לגלות שמועדון מכבי תל אביב העתיק את קמפיין הפרסום שלנו. בחודש יוני יצא מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים באמצעות משרד הפרסום רן לוי פלוס בקמפיין תחת הסיסמא 'התאהבתי מחדש'", נכתב בהודעת הקבוצה מהבירה.
צילום: דני מרון
''פגיעה חמורה''. אלי אוחנה ויוסי בניון על רקע קמפיין ''התאהבתי מחדש'' צילום: דני מרון
   
"הקמפיין החל כחלק מחזרתו של אלי אוחנה לאצטדיון והפיכת האווירה במגרש לאווירה חיובית על ידי האוהדים. מאחורי קמפיין זה עמד צוות קריאייטיב ואסטרטגיה שעבד ימים כלילות על מנת לבחור סיסמא מובילה שתבטא בצורה ברורה ומדויקת את המסר המועבר.

"היום, להפתעתנו הרבה גילינו כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יצא בקמפיין זהה - 'להתאהב מחדש'. אנו רואים בכך הפרה ברורה של זכויות יוצרים ופגיעה ניכרת במותג שבנינו. אין ספק שכאשר מדובר בשני מועדונים מתחום הספורט הפגיעה חמורה הרבה יותר".

עוד נכתב: "מיותר לציין כי בניית מותג הינה תהליך הדרגתי שבבסיסו עומד צוות חשיבה ואסטרטגיה מוביל. העתקת הקריאטיב המוביל פירושה פגיעה חמורה במועדון הכדורגל בית"ר ירושלים כמו גם במשרד הפרסום רן לוי פלוס.

"אנו בטוחים כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב והצוות הקריאטיב ימצא קמפיין מקורי ולפיכך דורשים בכל לשון של בקשה ובאווירה טובה להוריד כל חומר פרסומי בעל מיתוג זה. אנו מאמינים כי שמירה על יושר המידות ושיתוף פעולה הדדי הינם הדרך היחידה להצלחה".
 
צילום: מכבי ת''א האתר הרשמי
''הופתענו לגלות''. קמפיין ''להתאהב מחדש'' של מכבי ת''א צילום: מכבי ת''א האתר הרשמי
 
במכבי ת"א הגיבו לדברים, ומסרו: "קראנו בתקשורת היום שבבית"ר ירושלים מלינים על כך שאנחנו משתמשים בסיסמה 'להתאהב מחדש'. הופתענו לגלות זאת מכיוון שלא הכרנו את הקמפיין, ובעקבות כך אנחנו בודקים את הנושא. אין לנו ספק שנמצא פתרון לעניין, מה גם שלא מדובר באותו קהל יעד.

"בכלל, להתאהב מחדש הוא תיאור די מדויק למה שמתרחש בימים אלה אצל האוהדים שלנו, ואין ספק שהוא יכול לשקף תחושה של כל קהל בכל קבוצה אחרת וכמובן גם בית"ר ירושלים". 
היכנסו לעמוד הפייסבוק החדש של nrg

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

המומלצים

פייסבוק

מדורים