 |
 |
|
 |
נטורל בתלתל |
 |
|
 |
 |
הכל בראש - זה מה שתמכור לנו בקרוב נטורל פורמולה בשני מיליון דולר |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
שני מיליון דולר - זה המחיר שיעלה הראש החדש של "נטורל פורמולה". החברה תצא עם קמפיין פרסומי שיושק מחר בטלוויזיה ובעיתונות, ויתבסס על הסלוגן של "Its all in your head". החברה רוצה למצב מחדש את קטגוריית מוצרי טיפוח השיער והסטיילינג, במסגרת בנייתם כמותג הבית (Brand house) של החברה. הקמפיין הפרסומי הוא חלק ממהלך שיווקי שבמסגרתו תחדש החברה את מראה כל מוצריה מבחינת מבנה המסרים ומראה האריזות. משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שהפיק את הקמפיין, גייס את הדוגמנית-שחקנית יעל גולדמן מהתוכנית "אקזיט", להוביל את הקמפיין. אלחנן שקד, מנכ"ל נטורל, מבטיח לכם שבעזרת המוצרים החדשים תוכלו להיראות כמו שתרצו: "נטורל פורמולה". החברה רואה בתהליך מיתוג מחודש ומעוניינת להציג שפה פרסומית חדשה. |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
"הצרכנים מחפשים להיראות טוב"
|
 |
 |
 |
 |
איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק: "משיחות רבות עם צרכנים עלה כי לאור המודעות הגוברת של צרכנים לסוגי השיער השונים וההתנהגות השונה של שערנו בימים שונים ומצבי רוח שונים, קיימת סינרגיה בין התחושה שלנו למראה השיער שלנו ולהיפך. הצרכנים של היום, החיים בעידן המהיר, מחפשים את הדרך להראות טוב ובמראה המדויק הנדרש לאותו רגע, הזדמנות ומצב רוח - ולנטורל פורמולה מגוון מתאים של מוצרים בדיוק למטרה זו". |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
פתיחת תלתול
|
 |
 |
 |
 |
במסגרת תהליך המיתוג החליטה החברה לפנות לבעלי השיער המתולתל והיא משיקה 3 מוצרים חדשים המיועדים לשיער מתולתל אולם גם בני המזל, בעלי השיער החלק, לא יקופחו. אריזות המוצרים עוצבו בגוונים של ירוק רעל, המזוהה מאד עם המותג ובפעם הראשונה שובצו עליהן גם תמונות דוגמנים, בתקווה שהמשתמש בקרם יקבל את אותה תוצאה שעל גבי האריזה. המוצרים החדשים בקטגוריית התלתלים הם לבניית תלתלים, תלתול טבעי ופתיחת תלתלים וקבוצה שנייה של מוצרים המציעה קרם לחות לסירוק קל, קרם לחות להחלקת השיער וקרם לחות לחיזוק ברק ברגע לשיער. על פי הנתונים שבידי החברה שוק מוצרי הטיפוח, העיצוב והצבע לשיער נאמד בכ-645 מיליון שקלים בשנה, כאשר קטגוריית טיפוח השיער מגלגלת כ-135 מיליון ש"ח בשנה. חברת נטורל פורמולה תופסת בו נתח שוק של כ-50 אחוז. |  |  |  |  | |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
|

|
|
 |
|