 |
חברת ההפקה מימד-ריקס מנהלת מגעים לשידור שעשועון היכרויות חדש לצעירים, המבוסס על הפורמט Love Match, שפותח על-ידי חברת אנדמול ההולנדית. בין הגורמים שהביעו עניין בשעשועון: ערוץ המוסיקה 24 (עבורו מפיקה מימד-ריקס את שעשועון הקליפים "ממומיקס") וכן זכיינית ערוץ 2, המעוניינת לשבץ את השעשועון כלייט-נייט. בתוכנית, שתתרחש כולו על רחבת הריקודים, יבחרו צעירים את בני הזוג בהם הם מעוניינים, באמצעות שליחת SMS עם מספר החולצה שילבש אותו מועמד לשידוך. מימד-ריקס אף מנהלת בימים אלו מגעים עם מפעילות סלולריות, לצורך מתן חסות לתוכנית.
|
 |
 |
 |
 |
|
|