ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
מימד-ריקס תפיק שעשוען היכרויות חדש
החברה מנהלת מגעים לשידור עם ערוץ המוסיקה וערוץ 2
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
אור שמש
19/7/2004 18:40
חברת ההפקה מימד-ריקס מנהלת מגעים לשידור שעשועון היכרויות חדש לצעירים, המבוסס על הפורמט Love Match, שפותח על-ידי חברת אנדמול ההולנדית.
 
בין הגורמים שהביעו עניין בשעשועון: ערוץ המוסיקה 24 (עבורו מפיקה מימד-ריקס את שעשועון הקליפים "ממומיקס") וכן זכיינית ערוץ 2, המעוניינת לשבץ את השעשועון כלייט-נייט.
 
בתוכנית, שתתרחש כולו על רחבת הריקודים, יבחרו צעירים את בני הזוג בהם הם מעוניינים, באמצעות שליחת SMS עם מספר החולצה שילבש אותו מועמד לשידוך.
 
מימד-ריקס אף מנהלת בימים אלו מגעים עם מפעילות סלולריות, לצורך מתן חסות לתוכנית.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...