ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
פרסומות ב"שיר שלנו"
כוכבי הסדרה צורכים בטירוף שוקו יוטבתה וארטיקים של שטראוס. למועצת הכבלים והלוויין ולרשות השנייה יש בעיה עם זה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
בועז גריילסמר
20/7/2004 9:06
תלמידי האקדמיה בסדרה "השיר שלנו" שותים שוקו של יוטבתה וארטיקים של שטראוס בלי הכרה. כעת מתברר שמדובר בפעולה לא חוקית.
 
בשבועות האחרונים בודקות מועצת הכבלים והלוויין והרשות-השנייה את מה שמכונה "הנחת מוצרים"  (product placement) בתוכניות טלוויזיה שונות.
 
"הנחת מוצרים" היא פרסום שלא במהלך הפסקת הפרסומות, אלא במסגרת התוכנית עצמה. פרסום מסוג זה מקובל בארצות-הברית, אולם אסור במרבית מדינות אירופה. דוגמה בולטת היא של חברת "פורד" וסדרת הטלוויזיה "24".
 
על-פי החוק בישראל, "הנחת מוצרים" אסורה בכל הערוצים. למרות זאת, במשרדי הפרסום ובמחלקות השיווק של הערוצים השונים יש עיסוק גובר בתחום, מה שהניע את המועצה והרשות לבדוק את הנושא. מחברת yes נמסר בתגובה: "קיבלנו מכתב ברור וכעת אנחנו לומדים אותו".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...