 |
/images/archive/gallery/108/306.jpg עמי גניגר, יור ומנכל תיא
יחצנות  |
|
תיא תקשורת: גידול של 30% בהכנסות |
|
עמי גניגר: "התוצאות נותנות ביטוי הולם למאמצי ההתייעלות שהושקעו במטרה להיערך למכרז ערוץ 2" |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
NRG מעריב 28/7/2004 14:21 |
|
|
|
|
 |
תיא תקשורת, הודיעה היום כי הכנסות החברה בחציון הראשון לשנת 2004 הסתכמו בכ- 46.9 מיליון שקל, לעומת כ- 36.4 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. מדובר בגידול של כ-30% הנובע בעיקר מגידול בהיקף הפעילות באולפנים המאוחדים.
תיא תקשורת, בשליטת עמי גניגר, עוסקת בהחזקה, ניהול ותפעול עסקי התקשורת של קבוצת תיא בתחום תקשורת ההמונים האלקטרונית (באמצעות האולפנים המאוחדים, גומי אינטראקטיב ופרימוס עיצוב ואנימציה); המדיה הרדיופונית (באמצעות שידורי פרסומת מאוחדים); והפקות ושירותי הפקות לגורמי השידור המסחרי ולמפיקים עבור חברות הכבלים והלווין. עוד נמסר כי הרווח הנקי בחציון הראשון לשנת 2004 הסתכם ב- 4.1 מיליון שקלים (כ- 8.82% מההכנסות) לעומת רווח של כ- 1.4 מיליון שקלים בחציון המקביל אשתקד (כ- 3.95% מההכנסות). גם הרווח התפעולי המאוחד רשם גידול של כ-75 אחוז והסתכם בכ- 6.1 מיליון שקל (13% מההכנסות) בחציון הראשון לשנת 2004 , לעומת רווח תפעולי בסך של כ- 3.5 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד (9.6% מההכנסות). הגידול מוסבר בעליה בפעילות ובריווחיות של כל מגזרי החברה. הרווח מפעילות מופסקת בחציון הראשון לשנת 2004 הסתכם ב- 365 אלפי שקלים לעומת 156 אלפי שקלים בחציון המקביל אשתקד. מהחברה נמסר כי הגידול נובע מסגירת חשבונות מול ספקים, לקוחות ורשות השידור. שיעור התשואה להון העצמי של החברה לסוף התקופה (למעט הרווח לתקופה), הסתכם בחציון הראשון לשנת 2004 בכ- 10.9% , לעומת שיעור תשואה של כ- 4.7% בשנת 2003. יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל תיא תקשורת, עמי גניגר, אמר היום כי "תוצאות החברה נותנות ביטוי הולם למאמצי הפיתוח העיסקי וההתייעלות שהושקעו בשנה האחרונה במטרה לחזק את ביצועיה של החברה וכדי להיערך, עם איתנות פיננסית, תשתיות ותוכן עשיר לקראת מכרז ערוץ 2 שיתפרסם בספטמבר 2004".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|