 |
חברת הכבלים HOT חתמה עם חברת נטויז'ן על הסכם להקמת ערוץ סחר אינטראקטיבי בכבלים, שיחל לפעול בנובמבר.
הערוץ, יופעל על ידי חברת הבת של נטוויז'ן, נט-אקשן (המפעילה אתר מכירות פומביות באינטרנט) ובמסגרתו, יוכלו מנויי הכבלים לרכוש מוצרים במכירות פומביות ולהשתתף בקנייה קבוצתית באמצעות שלט הטלוויזיה.
מנהל מטה השיווק של HOT, גוסטבו ברייר, אמר ל-nrg כי "הסכם זה משיק את תחום ה T-COMMERCE בישראל, ובהמשך צפוי להתפתח דפוס ייחודי של קניות בטלוויזיה האינטרקטיבית, תוך ניצול מירבי של המדיום". בימים הקרובים צפויה HOT לחתום על הסכם דומה, לשידור ערוץ TV MALL האיטראקטיבי של גלית בן שמחון, שיכלול אף הוא מכירות פומביות בנוסף למכירת מותגים מוכרים, ויעלה לשידור גם בחברת הלווין, אף הוא בנובמבר. לדברי בן שמחון, קיים שוני מובהק בין הערוצים. "בערוץ של נטוויז'ן המכירות יתבצעו ברמת המוצר, אין בכלל התייחסות למותגים כמו אצלנו. אנחנו מתייחסים לכל קטוגריות הצריכה בעוד הערוץ שלהם, יתרכז במוצרי חשמל. כמובן שהייתי מעונינת שנהיה ערוץ המכירות היחיד, אך זוהי התפתחות טבעית של השוק ושל נטוויז'ן".
|
 |
 |
 |
 |
|
|