 |
כ-600 אלף איש צפו במוצאי שבת בתוכנית הסיום של "סוף הדרך", ששודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת. שיעור הצפייה הממוצע בתוכנית עמד על 22.3 אחוז בבתי-אב יהודיים, וברגעי השיא אף נרשמו 29 אחוז. רשת מנהלת בימים אלו משא ומתן על הפקת עונה שנייה של התוכנית, מול חברת ההפקות "דבש הפקות" (של עינת דבש). העונה השנייה תשודר ככל הנראה בעוד מספר חודשים. הרווח שמפיקה רשת מהתוכנית, מלבד הרייטינג הנאה, נובע מהתמודדותה במכרז על הזיכיון החדש על ערוץ 2. "סוף הדרך", שאמורה לקרב בין זרמים בחברה הישראלית, עשוייה להוסיף לרשת נקודות אצל ועדת המכרזים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|