ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
זה לא סוף הדרך
רשת במגעים להפקת עונה נוספת של הריאליטי "סוף הדרך"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
בועז גריילסמר
23/8/2004 10:19
כ-600 אלף איש צפו במוצאי שבת בתוכנית הסיום של "סוף הדרך", ששודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת.
 
שיעור הצפייה הממוצע בתוכנית עמד על 22.3 אחוז בבתי-אב יהודיים, וברגעי השיא אף נרשמו 29 אחוז.
 
רשת מנהלת בימים אלו משא ומתן על הפקת עונה שנייה של התוכנית, מול חברת ההפקות "דבש הפקות" (של עינת דבש).
 
העונה השנייה תשודר ככל הנראה בעוד מספר חודשים.
 
הרווח שמפיקה רשת מהתוכנית, מלבד הרייטינג הנאה, נובע מהתמודדותה במכרז על הזיכיון החדש על ערוץ 2. "סוף הדרך", שאמורה לקרב בין זרמים בחברה הישראלית, עשוייה להוסיף לרשת נקודות אצל ועדת המכרזים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...