 |
/images/archive/gallery/107/076.jpg רמי שלמור, יור איגוד הפרסומאים
ארכיו מעריב  |
|
|
הרשות השנייה ואיגוד חברות הפרסום הגיעו להבנה משותפת בנושא סיווג פרסומות |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
מיטל זדה 13/10/2004 11:04 |
|
|
|
|
 |
הרשות השנייה מתכוונת להתאים פרסומות על-פי התוכן לתוכניות בהן ישודרו. כך סוכם בפגישה בין מנשה סמירה ומוטי שקלאר מהרשות השנייה ורמי שלמור ויגאל בראון מאיגוד חברות הפרסום. מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, יגאל בר-און אמר ל-NRG "כשנפגשנו עם שקלאר וסמירה, ניסינו לראות איך אפשר להגיע לפתרון של אישורי תשדירים ומניעת פסילות של פרסומות. כפי הנראה, הרשות השנייה מסכימה למצב בו תשדירים יסווגו כמו תוכן. כלומר, תוכן התשדיר יקבע על-פי הגילאים שאליה מסווגת התוכנית".
בר-און מוסיף כי בעקבות ההתפתחות הזו, מקווים בהנהלת האיגוד כי המהלך יביא לפתרון בנושא פסילת פרסומות, "אני מקווה שזה יהווה את הפתרון ופסילת תשדירים תהיה רק במקרים קיצוניים ביותר". דוברת הרשות השנייה אמרה בתגובה "ההצעה שהוגשה לרשות נראית מעניינת ולא חורגת בהרבה מגישתנו עד היום,הגבלת פרסומות לשעות מסויימות. בכל מקרה הנושא יידון בשבועות הקרובים ברשות".
כמו כן, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, משה גאון, נבחר על-ידי הנהלת האיגוד לשמש כנציג איגוד חברות הפרסום בוועדת האתיקה של הרשות השנייה. תפקידה של הוועדה היא לנסח קוד אתי חדש שיהיה מקובל על נציגי הפרסומאים, המפרסמים והרשות השנייה, וישולב במסגרת הזיכיון החדש של ערוץ 2.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|