ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
אדלר וגלר ממזגים את פעילות המדיה
בראשות רכש המדיה המשולב עשוייה לעמוד גלית דוהן-חכם, העומדת היום בראש מדיה קום
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
13/10/2004 14:53
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי/GREY וגלר-נסיס הגיעו לסיכום עקרוני בנוגע למיזוג פעילות המדיה שתפעל תחת חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום.
 
משא ומתן נוסף בתחום המדיה נוהל בעבר בין אדלר-חומסקי לבאומן-בר-ריבנאי, כאשר הכוונה הייתה ליצור מיזם מדיה משותף לצורך טיפול בתקציב המדיה של קבוצת בזק. כפי הנראה, בראשות רכש המדיה המשולב של אדלר וגלר תעמוד גלית דוהן-חכם, העומדת היום בראש מדיה קום.
 
המיזוג בתחום המדיה בין שני המשרדים אינו חדש בקרב משרדי הפרסום הפועלים היום בענף. כפי שפורסם ב-NRG, גם משרדי גיתם/BBDO, יהושע/TBWA, יורו ת"א, דרורי-שלומי וליניאל/DDB, חברו לאחרונה למיזם מדיה חדש.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...