ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
מי עדן מפסיק ההתקשרות עם מקאן ארקיסון
זאת עקב טיפולם של מקאן אריקסון בתקציב הפרסום של טמפו
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/10/2004 11:39
חברת המים מי עדן מעבירה את תקציב הפרסום, בהיקף מוערך של מיליון דולר, ממקאן אריקסון לבאומן-בר-ריבנאי, לאחר 4 שנות עבודה משותפת. מעבר התקציב מגיע עקב כניסתה של יפאורה תבורי כמפיצה של מי עדן בשוק הקמעונאי בחודש יולי 2004.

מנכ"ל מי עדן, ליאור בן ארצי אמר היום: "העברת ההפצה של בקבוקי המים של מי עדן ליפאורה תבורי  כוללת בחובה פוטנציאל לניגודי עניינים במשרד הפרסום, שכן מקאן אריקסון  מטפלים גם בתקציבים שונים של חברת המשקאות טמפו". עוד הוסיף בן ארצי, "על רקע זה ההחלטה על סיום העבודה התקבלה כהחלטה משותפת של מי עדן ומקאן אריקסון".

מנתוני החברה עולה כי נתח השוק של שלה בקטגורית הבקבוקים עומד על 30 אחוז ובקטגוריית הכדים, תופסת החברה 50 אחוז.
 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...