 |
חברת המים מי עדן מעבירה את תקציב הפרסום, בהיקף מוערך של מיליון דולר, ממקאן אריקסון לבאומן-בר-ריבנאי, לאחר 4 שנות עבודה משותפת. מעבר התקציב מגיע עקב כניסתה של יפאורה תבורי כמפיצה של מי עדן בשוק הקמעונאי בחודש יולי 2004.
מנכ"ל מי עדן, ליאור בן ארצי אמר היום: "העברת ההפצה של בקבוקי המים של מי עדן ליפאורה תבורי כוללת בחובה פוטנציאל לניגודי עניינים במשרד הפרסום, שכן מקאן אריקסון מטפלים גם בתקציבים שונים של חברת המשקאות טמפו". עוד הוסיף בן ארצי, "על רקע זה ההחלטה על סיום העבודה התקבלה כהחלטה משותפת של מי עדן ומקאן אריקסון".
מנתוני החברה עולה כי נתח השוק של שלה בקטגורית הבקבוקים עומד על 30 אחוז ובקטגוריית הכדים, תופסת החברה 50 אחוז.
|
 |
 |
 |
 |
|
|