ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
האחים אדלר מדגמנים צנזורה
קמפיין הטלוויזיה של פקטורי 54, נפסל על-ידי הרשות בשל רמזים לגילוי עריות
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
19/10/2004 12:42
קמפיין הטלוויזיה של פקטורי 54 נפסל לשידור על-ידי הרשות השנייה, עקב רמזים לגילוי עריות. הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי, עלה בעיתונות ואמור היה לעלות גם בטלוויזיה לפני כחודש, אך נפסל לשידור בערוץ 2 או 10. הפרסומת עלתה בערוץ 24 הכפוף למועצת הכבלים והלווין.
 
את הקמפיין מובילים האחים-דוגמנים גיא ואיזבל אדלר, כאשר הפרסומת מתארת מערכת יחסים אובססיבית בין אח לאחות. ברשות החליטו בהחלטה תקדימית לפסול גם את הסרטון המקוצר, בו נצפית איזבל אדלר בלבד, זאת כיוון שהגירסה המקוצרת מפנה לפרסומת המלאה באינטרנט. בשלב זה, מאיימים בחברה ובמשרד הפרסום בעתירה לבג"צ, במידה וועדת הערר של הרשות השנייה לא תאשר את התשדיר.
 
מנהל הקריאייטיב של המשרד, מאיר קדוש, אמר ל-NRG: "הסרטון מתאר מערכת יחסים אובססיבית בין אח לאחות, המיניות היא מאוד מוסתרת. לא יתכן שבמדינה דמוקרטית יפסלו כזה סרטון, בייחוד כשהרשות לא ראתה אותו כלל".
 
דוברת הרשות השנייה אמרה בתגובה: "הרשות פסלה את הפרסומת כיוון שהיא מפנה את הצופים לפרסומת באינטרנט שמרמזת על גילוי עריות". דוברת הרשות הוסיפה שלמפרסם יש את האפשרות להגיש את הפרסומת לועדת הערר של הרשות שתדון בנושא.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...