ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
דודי קוכמייסטר ינצח על ה"קונצ'רטו"
המנהל המסחרי של "גלובס" לשעבר, יעמוד בראש חברת המדיה המשותפת למשרדי הפרסום: גיתם, יורו, יהושע, ליניאל ודרורי-שלומי
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
20/10/2004 15:26
בראש חברת המדיה המשותפת למשרדי הפרסום:  גיתם/ BBDO , יורו ת"א, יהושע/TBWA, דרורי-שלומי וליניאל/DDB, יעמוד דודי קוכמייסטר.
 
החברה צפויה להתחיל לפעול בחודש ינואר הקרוב, כאשר  הכוונה היא להמשיך להפעיל את מחלקות המדיה של כל משרד באופן עצמאי, בעוד החברה המשותפת תהיה אחראית על רכישת המדיה מול הזכייניות עצמן.

כפי שפורסם ב-NRG, משרדי הפרסום חיפשו מנכ"ל חיצוני למיזם, עם העדפה לאדם המגיע מתחום המדיה. קוכמייסטר, שימש בעבר כמנהל המסחרי של העיתון "גלובס" וקודם לכן כמנהל המכירות של ערוץ 10.
 
יצוין כי טרם נקבע סופית שם החברה, אולם הנטייה של רוב בעלי המשרדים היא לתמוך בשם "קונצ'רטו".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...