ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
JCS הפיקה אריזת מסך חדשה לטלעד
חטיבת הפוסט פרודקשן של אולפני הבירה אחראית על הפרומואים והמעבורנים החדשים של הזכיינית
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב,
21/10/2004 11:40
חטיבת הפוסט פרודקשן של אולפני הבירה/JCS הפיקה את אריזת המסך החדשה של זכיינית ערוץ 2 טלעד. זאת, במסגרת המיתוג החדש של טלעד, שבוצע יל-ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי וחברת המיתוג של איתן בר-טל.

האריזה החדשה כוללת: שדרוג ורענון הלוגו, פרומואים, מעברונים, סגירים ואותות תחנה, בהיקף של כרבע מיליון דולר.
 
מנהלת קריאייטיב: דנה בן דוד, מנהל קריאייטיב תחום הפרומו ומעצב ראשי: אבי הלטובסקי.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...