 |
/images/archive/gallery/188/833.jpg טל ברוקנר
 |
|
ברוקנר-נטע הקים חברת מיתוג חדשה |
|
מנהל הקריאייטיב של המשרד, גיל בסקין, יעמוד בראש Brand New; עופר יער יחליף את בסקין ויצטרף כשותף למשרד הפרסום |
|
|
 | דפדף בברנז'ה |  | |
מיטל זדה, 21/10/2004 13:27 |
|
|
|
|
 |
משרד הפרסום ברוקנר-נטע, הקים חברת מיתוג בשם Brand New. בראש החברה עומד מנהל הקריאייטיב של המשרד עד לאחרונה, גיל בסקין. החברה מתמקדת בפיתוח זהות ייחודית לחברות במשק, ומעניקה ללקוחות ייעוץ בבניית ותחזוק המותג - החל מבניית הלוגו והשפה הפרסומית וכלה בנראות ייחודית בנקודות המכירה. על לקוחות החברה נמנים: קנדלינד ומאפיית ברמן. לאור המעבר של בסקין לניהול החברה, מונה עפר יער למנהל הקריאייטיב של המשרד. יער, ששימש עד לפני מספר חודשים כסמנכ"ל הקריאייטיב של ראובני-פרידםIPG, קיבל אף שותפות בברוקנר-נטע. טל ברוקנר, מבעלי ברוקנר-נטע ל-NRG: "צירופו של עפר יער כשותף, הינו השלמה של תהליך ארוך ויסודי של יצירת תשתית ניהולית - פרסונלית הממקמת את ברוקנר-נטע בקבוצת משרדי הפרסום האיכותיים ביותר".
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|