ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
ברוקנר-נטע הקים חברת מיתוג חדשה
מנהל הקריאייטיב של המשרד, גיל בסקין, יעמוד בראש Brand New; עופר יער יחליף את בסקין ויצטרף כשותף למשרד הפרסום
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
21/10/2004 13:27
משרד הפרסום ברוקנר-נטע, הקים חברת מיתוג  בשם Brand New. בראש החברה עומד מנהל הקריאייטיב של המשרד עד לאחרונה, גיל בסקין.
 
החברה מתמקדת בפיתוח זהות ייחודית לחברות במשק, ומעניקה ללקוחות ייעוץ בבניית ותחזוק המותג - החל מבניית הלוגו והשפה הפרסומית וכלה בנראות ייחודית בנקודות המכירה.
 
על לקוחות החברה נמנים: קנדלינד ומאפיית ברמן.
 
לאור המעבר של בסקין לניהול החברה, מונה עפר יער למנהל הקריאייטיב של המשרד. יער, ששימש עד לפני מספר חודשים כסמנכ"ל הקריאייטיב של ראובני-פרידםIPG, קיבל אף שותפות בברוקנר-נטע.
 
טל ברוקנר, מבעלי ברוקנר-נטע ל-NRG: "צירופו של עפר יער כשותף, הינו השלמה של תהליך ארוך ויסודי של יצירת תשתית ניהולית - פרסונלית הממקמת את ברוקנר-נטע בקבוצת משרדי הפרסום האיכותיים ביותר".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...