ראשי > ברנז'ה > מדיה > כתבה
בארכיון האתר
מיתוג מחדש ל"מימד תוכן"
חטיבת התוכן של אלפני מימד משיקה לוגו חדש; מותגו גם חברות הבת - "מימד סגנון" ו"מימד כוכבים"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב,
24/10/2004 10:38
חטיבת התוכן של אולפני מימד MTVS, "מימד תוכן", סיימה הליך של מיתוג מחדש, במסגרתו הושקו לוגואים חדשים לחטיבה וכן לשתי חברות הבת - "מימד סגנון" ו"מימד כוכבים".
 
מימד תוכן, בראשות איתן אבוט (מפיק ראשי: עופר משיח) עוסקת בהפקת תוכן טלוויזיוני מקורי לזכיינים וערוצי הטלוויזיה השונים. בין הפרויקטים הבולטים שלה לאחרונה - סדרת הריאליטי "רצים לדירה".
 
מימד סגנון, בבעלות משותפת של מימד תוכן ורונן רייבנבך, מתמקדת בהפקת תוכן טלוויזיוני בתחום האופנה והלייף סטייל, באמצעות שידוך עם חברות מסחריות. כמו כן, עוסקת מימד סגנון בהפקת תצוגות אופנה ואירועים מסחריים כדוגמת: השקת  Trailblazer  Chevrolet של חברת UMI בטרמינל 3 החדש בנתב"ג 2000 והפקת תצוגת האופנה של רנואר – חורף 2005.
 
מימד כוכבים, בבעלות משותפת של מימד תוכן והטאלנטים רמי ורד, איל קיציס ואברי גלעד.
 
מנהל הפיתוח העסקי של אולפני מימד, אלי פאר, מסר: "הפרדת המחלקות העוסקות בתכנים מחטיבת האולפנים, תוך מיתוג מחדש ויצירת שפה מותגית לכל מחלקה, תבדל  ותמקסם את פעילותה של 'מימד תוכן'".
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

מדיה
מסתמן: סמכויות ניהול רשות השידור יועברו למנהל חיצוני  
הכלבה של קסרי  
גדי משחק בנשק  
עוד...