 |
במהלך חודש ספטמבר נכנסו בממוצע 941 צופים לפרסומות האינטראקטיביות, ששודרו בפריים של ערוץ 2. כך עולה מנתוני חברת EMTV, אשר מפרסמת את מדד תגובות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות. על-פי הנתונים, קטגוריית הקוסמטיקה, הינה המובילה בספטמבר, עם 1600 כניסות. במקום השני ממקומת קטגוריית התקשורת, עם 1350 כניסות ואחריה תחומי: המזון (800 כניסות), הרכב (600 כניסות), הפיננסים (450 כניסות) והמינויים (400 כניסות). בפרסומות האינטראקטיביות, בהן יכולים לצפות מנויי חברות הכבלים והלווין באמצעות השלט הדיגיטלי, מקבלים הצופים אפשרות לצפות במסכי מידע נוספים, להקיש נתונים אישיים ואף להשתתף במשחקים נושאי פרסים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|