ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
941 כניסות לפרסומות האינטראקטיביות
מנתוני EMTV עולה עוד כי בחודש ספטמבר נכנסו 1600 צופים לפרסומות האינטראקטיביות בתחום הקוסמטיקה
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
24/10/2004 12:55
במהלך חודש ספטמבר נכנסו בממוצע 941 צופים לפרסומות האינטראקטיביות, ששודרו בפריים של ערוץ 2. כך עולה מנתוני חברת EMTV, אשר מפרסמת את מדד תגובות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות.
 
על-פי הנתונים, קטגוריית הקוסמטיקה, הינה המובילה בספטמבר, עם 1600 כניסות.
 
במקום השני ממקומת קטגוריית התקשורת, עם 1350 כניסות ואחריה תחומי: המזון (800 כניסות), הרכב (600 כניסות), הפיננסים (450 כניסות) והמינויים (400 כניסות).
 
בפרסומות האינטראקטיביות, בהן יכולים לצפות מנויי חברות הכבלים והלווין באמצעות השלט הדיגיטלי, מקבלים הצופים אפשרות לצפות במסכי מידע נוספים, להקיש נתונים אישיים ואף להשתתף במשחקים נושאי פרסים.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...