ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עונת החורף של גלידות שטראוס
החברה משיקה מאגדות גלידה בטעמים מיוחדים לחורף ומסכמת את עונת הקיץ
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
24/10/2004 16:55
קטגוריית גלידות הלייט במאגדות, רשמה גידול של למעלה מ-100%, מאז שנת 2002.  כך עולה מסיכום עונת הקיץ 2004 של חברת גלידות שטראוס, שפורסם היום.
 
מנתוני החברה עולה כי נתח השוק של גלידות שטראוס עומד על כ-55 אחוז (נילסן כספי, ספטמבר 2004) – גידול של כ-1.4%, לעומת נתוני אשתקד.
 
בתוך כך הודיעה החברה על השקת מאגדות גלידה במהדורות מוגבלות, לקראת החורף, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. הגלידות הן בטעמי: מוס שוקולד, ריבת חלב, וניל וחלבה, שנמצאו כמתאימים ביותר לתקופת החורף.
 
לדברי סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, רונן זהר, "מהדורת חורף של מוצרים ייחודיים תיצור  עניין סביב הקטגוריה ותביא צרכנים למקררים בתקופה שאינה העונה העיקרית לגלידה".

קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...