ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
עלית: טעם חדש ל-MUST
השקת המסטיק בטעם קוקטייל "קובה ליברה" תגובה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
25/10/2004 10:39
עלית יוצאת בקמפיין חדש למסטיק MUST בטעם קוקטייל קובה ליברה (רום, קולה ולימון), בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן/IPG, יעלה תחת הסיסמא: "MUST שמור על הפה שלך", בכיכובה של ימית סול.
 
הפרסומת הופקה בסגנון סרטו של טום קרוז - "קוקטייל" ומוצג בה זוג בפגישה ראשונה, כאשר הבחור הופך לברמן מטורף ברגע שהבחורה מבקשת ממנו לשתות קוקטייל. 
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...