 |
"בשנה הבאה לא נרכוש את המדיה בטלוויזיה באותה מתכונת כפי שרכשנו עד עכשיו", אומר ל-NRG, גיל סמסונוב, מבעלי משאד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. עד כה שיתף המשרד פעולה עם פוגל/OGLIVY, בנוגע לרכישת המדיה, אולם בשבועות האחרונים החל סמסונוב לנהל מגעים עם חברות מדיה אחרות, בהן: יוניברסל מקא'ן (מקבוצת מק'אן אריקסון) וקונצ'רטו (מיזם המדיה המשותף לגיתם, יהושע, יורו ת"א, ליניאל ודרורי-שלומי). "אנחנו צריכים להיות חלק מחברות המדיה החזקות בתחום", אומר סמסונוב. ההערכה היא כי במידה וגליקמן-נטלר-סמסונוב אכן יחבור לחברת מדיה, הרי שגם בפוגל יאלצו לערוך שינוי באופן קניית המדיה של המשרד. מנכ"ל פוגל, רענן סעד, מסר בתגובה: "יש בין גליקמן לפוגל שותפות של מספר שנים, שתרמה מאוד לשני המשרדים. אני לא רואה סיבה ששותפות זו לא תמשיך".
|
 |
 |
 |
 |
|
|