ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
חברת המדיה החדשה תיקרא TMP
מודי כידון: "אנחנו משאירים את האופציות לצרף משרדים נוספים - פתוחות"
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
27/10/2004 9:53
חברת המדיה החדשה המשותפת למשרדי הפרסום יהושע /TBWA, גיתם /BBDO, יורו תל-אביב, ליניאל DDB/ ודרורי-שלומי, תיקרא  TMP (ראשי תיבות של The Media Partnership).
 
כפי שפורסם ב-NRG, דודי קוכמייסטר מונה למנכ"ל החברה, שנקראה עד כה בשם הזמני - קונצ'רטו.
על לקוחות החברה החדשה נמנים בין השאר: תנובה, בזק (מותג WOW), בנק הפועלים, שופרסל, נסטלה-אסם וזוגלובק.
 
מודי כידון (גיתם) ל-NRG: "אנחנו משאירים את האופציות לצרף משרדים נוספים - פתוחות. דאגנו שהחברה תתבסס על שותפות ולא על מודל כלכלי, כך שהדבר יהווה יתרון למשרדי פרסום נוספים שירצו להצטרף וכבר יש כמה שהביעו עניין".
 
לדברי כידון, החברה תכלול אנשים גם מ-OMD (חברת המדיה של גיתם) ו-MPG (חברת המדיה של יורו תל אביב), למרות שבעיקרון כל משרד ימשיך לטפל במדיה באופן עצמאי. יחד עם זאת, את החוזים מול הזכייניות, יסגרו המשרדים כיחידה אחת - מה שישפר משמעותית את כוחם.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...