ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/157/961.jpg
פנינה רוזנבלום צילום: ראובן קסטרו
תקציב הפרסום של פנינה רוזנבלום ל-כץ-צדר-קפלן
חברת הקוסמטיקה טיפלה עד כה בנושא הפרסום באופן עצמאי; היקף התקציב - חצי מיליון דולר
דפדף בברנז'ה
NRG מעריב,
27/10/2004 14:43
תקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה פנינה רוזנבלום, המוערך בכחצי מיליון דולר, נמסר למשרד הפרסום כץ-צדר-קפלן .
עד כה טופל התקציב באופן עצמאי בחברה. במסגרת השינוי, מתכננת רוזנבלום לעלות לראשונה בקמפיין שיכלול טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות.
יצוין כי מחזור המכירות של החברה בשנת 2003 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...