ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
תקציב הפרסום של פנינה רוזנבלום ל-כץ-צדר-קפלן
חברת הקוסמטיקה טיפלה עד כה בנושא הפרסום באופן עצמאי; היקף התקציב - חצי מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
NRG מעריב,
27/10/2004 14:43
תקציב הפרסום של חברת הקוסמטיקה פנינה רוזנבלום, המוערך בכחצי מיליון דולר, נמסר למשרד הפרסום כץ-צדר-קפלן .
 
עד כה טופל התקציב באופן עצמאי בחברה. במסגרת השינוי, מתכננת רוזנבלום לעלות לראשונה בקמפיין שיכלול טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות.
 
יצוין כי מחזור המכירות של החברה בשנת 2003 הסתכם בכ-25 מיליון שקל.
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...