ראשי > ברנז'ה > פרסום > כתבה
בארכיון האתר
קולגייט בקמפיין לערכת הלבנת שיניים ביתית
הקמפיין באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי הוא בהיקף מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בברנז'ה לכתבה הבאה
מיטל זדה
28/10/2004 10:47
חברת קולגייט יוצאת בקמפיין להשקת  Colgate Simply White, ערכה ביתית להלבנת שיניים, בהשקעה של מיליון דולר.
 
הקמפיין העולמי עבר אדפטציה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R ויכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמא: "שיניים לבנות יותר בתוך 14 ימים".

מהחברה נמסר כי בשנה החולפת, נמכרו בארה"ב קרוב ל-16 מיליון יחידות . בחברה העריכו את פוטנציאל המכירות של המוצר בישראל בכ-55 מיליון שקלים  (כרבע מגודלו של שוק השיניים בישראל).
קצרים
פרסום
מדיה
מינויים
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                  16.98%
או, יס! זה "הוט"
                  7.55%
רשות השידור...
                  7.55%
עוד...

פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"  
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"  
קול מן השמיים  
עוד...