 |
חברת קולגייט יוצאת בקמפיין להשקת Colgate Simply White, ערכה ביתית להלבנת שיניים, בהשקעה של מיליון דולר. הקמפיין העולמי עבר אדפטציה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R ויכלול טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמא: "שיניים לבנות יותר בתוך 14 ימים".
מהחברה נמסר כי בשנה החולפת, נמכרו בארה"ב קרוב ל-16 מיליון יחידות . בחברה העריכו את פוטנציאל המכירות של המוצר בישראל בכ-55 מיליון שקלים (כרבע מגודלו של שוק השיניים בישראל).
|
 |
 |
 |
 |
|
|