ראשי
>
ברנז'ה
>
פרסום
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/194/196.jpg
קמפיין תחרות פרפר הזהב ארק אינטראקטיב
ארק אינטראקטיב במקום הראשון ב"פרפר הזהב"
משתתפי תחרות הקריאייטיב של משרדי האינטראקטיב, התבקשו ליצור קמפיין לסוכריות קופצות
דפדף בברנז'ה
מיטל זדה
31/10/2004 12:51
בתחרות הקריאייטיב של משרדי האינטראקטיב - "פרפר הזהב 2004" - שנערכה בסוף השבוע האחרון באילת, זכתה חברת ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס) במקום הראשון.
בתחרות השתתפו 14חברות אינטראקטיב שקיבלו בריף זהה - ליצור קמפיין אינטרנט בן 3 דקות, לסוכריות קופצות תחת השם "ג'אמפי".
במקום השני זכה משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק (של באומן-בר-ריבנאי ואריאלי פבליסיס) ובמקום השלישי זכה OAK אינטראקטיב.
מנכ"ל ארק אינטראקטיב, תימור גורדון מסר כי החברה החליטה לתרום את הפרס (תלושים לימי כיף) לעמותת עלם, לנוער במצבי סיכון.
  מדד הגולשים
הילה קורח תגיש את ...
                 
16.98%
או, יס! זה "הוט"
                 
7.55%
רשות השידור...
                 
7.55%
עוד...
פרסום
"הקקטוס השנה - ניסוי וטעייה"
הסלבריקה מתחדש בגמר "הישרדות"
קול מן השמיים
גמר הגביע: MIDIAHOUSE מכרה חסויות ב-400 אלף
עוד...