 |
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין פרסום להעלאת המודעות הציבורית לאכילת ירקות. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, הוא בהיקף כמיליון דולר, תחת הסיסמה "ירקות בחמישה צבעים - לחיים בריאים". בסרטונים יככבו הרס"ר המיתולוגי במיל' אהוד בנאי, פרשן הספורט שימי ריגר והשחקנית מיכל זוארץ, שייצגו כל אחד – עולם תוכן אחר. מנתוני מועצת הצמחים עולה כי הישראלי, צורך בממוצע כ- 20% פחות ירקות, מהמומלץ ע"י ארגון הבריאות העולמי (WHO). לדברי מנכ"ל המועצה, מיכאל אילון, "יעדי הקמפיין הם לשנות מגמה זו ולהגדיל את הצריכה לנפש ב- 3% לשנה, כבר בשנתיים הראשונות".
|
 |
 |
 |
 |
|
|